4ο Γενικό Λύκειο Δράμας

Ηλεκτρονική εγγραφή επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση

Share

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2016 στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί κατά το διάστημα από 5 έως 12 Σεπτεμβρίου 2016.

Για την εγγραφή των επιτυχόντων για πρώτη φορά φέτος τίθεται σε λειτουργία το σύστημα της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής εγγραφής χωρίς την αναγκαιότητα κατάθεσης δικαιολογητικών και χωρίς να απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στις Σχολές και τα Τμήματα επιτυχίας τους. Με τον τρόπο αυτό οι επιτυχόντες δεν επιβαρύνονται με το πρόσθετο κόστος της μετακίνησης για την εγγραφή τους και με την επιπλέον διαδικασία της συλλογής και αποστολής δικαιολογητικών.

Η διαδικασία εγγραφής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα πραγματοποιείται κατά το ανωτέρω διάστημα με αίτηση των επιτυχόντων για τη Σχολή ή το Τμήμα επιτυχίας τους μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr, εισάγοντας τον ίδιο κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου. Η εφαρμογή θα βρίσκεται σε λειτουργία από το μεσημέρι της 5ης Σεπτεμβρίου 2016.

Για την πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή οι σχολικές μονάδες θα παρέχουν υποστήριξη στους επιτυχόντες όσον αφορά τους κωδικούς πρόσβασης, ενώ μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα υπάρχει διαθέσιμο αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης για τη διευκόλυνσή τους.

Μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή οι επιτυχόντες, στην περίπτωση που έχουν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα δηλώνουν τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι και θα αιτούνται ταυτόχρονα τη διαγραφή τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα.

Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης. Οι επιτυχόντες μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα καλούνται να συμπληρώσουν τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισής τους (ΑΜΚΑ), ο οποίος θα επιβεβαιώνεται μέσω διαλειτουργικότητας με το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ. Αν τα ατομικά στοιχεία που εμφανίζονται προσυμπληρωμένα στην εφαρμογή δεν συμφωνούν με τα στοιχεία της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου, τότε οι επιτυχόντες πρέπει να προβούν στην άμεση διόρθωση και ενημέρωση των λανθασμένων στοιχείων τους στα συστήματα του Εθνικού Μητρώου ΑΜΚΑ, μέσω σχετικής αίτησής σε οποιοδήποτε ΚΕΠ. Ο επιτυχών, αφού ελέγξει την ορθότητα των προβαλλόμενων τροποποιημένων στοιχείων, θα πρέπει να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική εγγραφή του εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας.

Οι εγγραφέντες για να έχουν πρόσβαση στις ακαδημαϊκές υπηρεσίες της κάθε Σχολής και Τμήματος, θα πρέπει να επιδείξουν στη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο, προκειμένου να γίνει η ταυτοπροσωπία τους. Σε κάθε περίπτωση, η Γραμματεία δύναται να ζητήσει συμπληρωματικά δικαιολογητικά από τους εγγραφέντες.

Για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, τις Ακαδημίες του Εμπορικού Ναυτικού και τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, η προθεσμία και η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων θα καθοριστεί και θα πραγματοποιηθεί από τα αρμόδια Υπουργεία.

Επισημαίνεται ότι όλες οι ανωτέρω διαδικασίες εγγραφής ολοκληρώνονται είτε από τους ίδιους τους επιτυχόντες ή από νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο.

 

 

Γνωρίζοντας τον μετεωρολογικό σταθμό Raspberry Pi

Share

Raspberry Pi Weather Station

Το κίνημα των «δημιουργών-κατασκευαστών» (maker movement) έχει εξαπλωθεί σημαντικά στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια, χάρη στην αύξηση του αριθμού των καινοτόμων έργων, εργαστηρίων και ανθρώπων που χτίζουν το δικό τους όραμα για το μέλλον μέσα από την εφευρετικότητα και τη δημιουργικότητα. Tο κίνημα αυτό προάγει επίσης καινοτόμους τρόπους για να φέρει τους νέους πιο κοντά στην τεχνολογία, επιτρέποντας στον καθένα να αναπτύξει, να σχεδιάσει και να δημιουργήσει τις ιδέες του για κάποιο έργο με την χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας και της ρομποτικής.

Στην τάξη και στην καθημερινή διδακτική πρακτική, αυτό συνεπάγεται μια ευκαιρία να συνδυαστούν τα αντικείμενα STEM (Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά) με τις τέχνες και τη ψηφιακή σχεδίαση στο πλαίσιο μαθησιακών δραστηριοτήτων βασισμένων σε συνθετικές εργασίες. Στο πλαίσιο αυτό, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε συνεργασία με το Maker Faire Rome και το Startup Europe οργανώνει την «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα δημιουργών- κατασκευαστών» από τις 30 Μαΐου έως τις 5 Ιουνίου.

Το 4ο ΓΕΛ Δράμας και η ομάδα ρομποτικής του σχολείου συμμετέχει σε αυτή τη δράση, διοργανώνοντας μια εκδήλωση με τίτλο "Γνωρίζοντας τον μετεωρολογικό σταθμό Raspberry Pi", το Σάββατο 4 Ιουνίου και ώρες 11:00-13:00 στο εργαστήριο ρομποτικής του 4ου ΓΕΛ Δράμας.

Ο μετεωρολογικός σταθμός Raspberry Pi είναι μια κατασκευή του Εκπαιδευτικού Ιδρύματος "Raspberry Pi Education Foundation" με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Έχει αναπτυχθεί με τη χορηγία της εταιρείας Oracle και έχει διανεμηθεί δωρεάν σε 1.000 σχολεία σε όλο τον κόσμο. Το project αυτό δίνει στους μαθητές την ευκαιρία να αναπτύξουν διαθεματικές δραστηριότητες που περιλαμβάνουν μαθηματικά, γεωγραφία, μετεωρολογία, συλλογή επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων, δημιουργία ιστοσελίδων για την απεικόνιση των αποτελεσμάτων, χρήση της γλώσσας SQL για την επικοινωνία με τη βάση δεδομένων του προγράμματος και μια ευκαιρία να έρθουν σε επαφή και να συνεργαστούν με κάποια από τα 1.000 σχολεία του προγράμματος!

Σας προσκαλούμε λοιπόν το Σάββατο 4 Ιουνίου να γνωρίσετε από κοντά το νέο μας project καθώς και τις άλλες δράσεις της ομάδας.

                                                                                                                         Για την ομάδα ρομποτικής

                                                                                                                          Σκαπέτης Γεώργιος, ΠΕ19

   

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα δημιουργών-κατασκευαστών 2016

Share

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε συνεργασία με το Maker Faire Rome και το Startup Europe οργανώνει την «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα δημιουργών- κατασκευαστών» από τις 30 Μαΐου έως τις 5 Ιουνίου. Το κίνημα των «δημιουργών-κατασκευαστών» (maker movement) έχει εξαπλωθεί σημαντικά στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια, χάρη στην αύξηση του αριθμού των καινοτόμων έργων, εργαστηρίων και ανθρώπων που χτίζουν το δικό τους όραμα για το μέλλον μέσα από την εφευρετικότητα και τη δημιουργικότητα. Η Ευρώπη είναι η ήπειρος με το μεγαλύτερο αριθμό Fab Labs και Makerspaces και η γενέτειρα καινοτόμων έργων, δράσεων και καινοτομιών όπως το Arduino, το Raspberry Pi, το MICRO BIT και το RepRap κλπ. Επίσης, το κίνημα αυτό προάγει καινοτόμους τρόπους για να φέρει τους νέους πιο κοντά στην τεχνολογία, επιτρέποντας στον καθένα να αναπτύξει, να σχεδιάσει και να δημιουργήσει τις ιδέες του για κάποιο έργο με την χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας και της ρομποτικής. Στην τάξη και στην καθημερινή διδακτική πρακτική, αυτό συνεπάγεται μια ευκαιρία να συνδυαστούν τα αντικείμενα STEM (Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά) με τις τέχνες και τη ψηφιακή σχεδίαση στο πλαίσιο μαθησιακών δραστηριοτήτων βασισμένων σε συνθετικές εργασίες.

Στο πλαίσιο αυτό το σχολείο μας συμμετέχει διοργανώνοντας μια εκδήλωση το Σάββατο 4 Ιουνίου 2016 με θέμα: "Γνωρίζοντας τον μετεωρολογικό σταθμό Raspberry Pi", στο εργαστήριο Ρομποτικής τους σχολείου μας και ώρες 11:00-13:00. Λεπτομέρειες για την εκδήλωση μπορείτε να βλέπετε στη σελίδα της δράσης Maker Movement.

makers2016

   

1η Μαθητική Έκθεση Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

Share

Η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας συμμετείχε την Τετάρτη 13 Απριλίου 2016 στην 1η Μαθητική Έκθεση Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, η οποία διοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Πληροφορικής Μπαμπαλώνα Ελένη σε συνεργασία με το σχολείο μας. Η παρουσίαση της ομάδας μας είχε σαν θέμα "Ακολουθώντας τη γραμμή", ένα συχνό πρόβλημα που συναντάμε στην προσπάθεια προσανατολισμού ενός ρομπότ. Την παρουσίαση της ομάδας ρομποτικής μπορείτε να την βρείτε εδώ.

   

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Δράμας και τον ιστορικό προσφυγικό συνοικισμό της περίθαλψης

Share

Εκπαιδευτικές επισκέψεις με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Βλαχοδήμου Γεωργία, ΠΕ02

 Την Δευτέρα 28 Μαρτίου και ώρες 09.00?11.3 0 υλοποιήθηκε εκπαιδευτική διδακτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Δράμας και τον ιστορικό προσφυγικό συνοικισμό της περίθαλψης στο πλαίσιο του μαθήματος Προσανατολισμού της Γ΄ Τάξης Θέματα Ιστορίας, από τα δυο τμήματα Ανθρωπιστικών Σπουδών του σχολείου μας (39 μαθητές) με την καθηγήτρια του μαθήματος κ. Γεωργία Βλαχοδήμου ΠΕ2 και συνοδούς καθηγητές την κ Ελένη Κιοσσέ ΠΕ2 και τον κ Παράσχου Γεώργιο ΠΕ2.

Ο ιστορικός περίπατος των μαθητών άρχισε από το νεοκλασικό σπίτι της οδού Περσεφόνης (πρόσφυγα από την Αδριανούπολη) και στη συνέχεια επισκέφτηκαν το αρχαιολογικό Μουσείο Δράμας και περιηγήθηκαν στο χώρο των νερόμυλων, τις καπναποθήκες και τα σπίτια που προϋπήρχαν ή κατασκευάστηκαν με τον ερχομό των προσφύγων και συνέδεσαν τη ζωή τους οι κάτοικοι της Δράμας (γηγενείς και πρόσφυγες). Ακολούθησε ο περίπατος στον ιστορικό προσφυγικό συνοικισμό ο οποίος δημιουργήθηκε από το Ταμείο Περιθάλψεως Προσφύγων την περίοδο του μεσοπολέμου (1924-1925) στο χώρο πίσω από τα Εκπαιδευτήρια και ανατολικά του συνοικισμού των Βορειομακεδόνων. Από τα απομεινάρια αυτής της περιόδου οι μαθητές κατέληξαν σε συμπεράσματα σχετικά με την αστική αποκατάσταση των προσφύγων, τα οικιστικά προγράμματα του κράτους, την πολεοδομική οργάνωση και τα έργα υποδομής. Ο περίπατος ολοκληρώθηκε με την περιήγηση στην οδό Σκρα στην οποία υψώνονται ακόμη σπίτια που έκτισαν οι πρόσφυγες το 1928 και το 1930 και επιστρέψαμε στο 4ο Λύκειο.

Σε όλες τις δράσεις μας η υποστήριξη του Διευθυντή μας κ Γεωργίου Σκαπέτη υπήρξε πολύτιμη.

Γενικότερα οι επισκέψεις στους αρχαιολογικούς χώρους υπήρξαν ουσιαστικές, αφενός με τη σωστή προετοιμασία που έγινε (ανάθεση σε μαθητές συγκέντρωσης ενημερωτικού υλικού για τους συγκεκριμένους χώρους-δράσεις) και αφετέρου με την αποτύπωση, μετά την επίσκεψη των εντυπώσεων των μαθητών. Χαρακτηριστικό είναι το κείμενο της μαθήτριας του Α3 τμήματος Συμεωνίδου Νικολέτας κατά την πρώτη διδακτική επίσκεψη και το φωτογραφικό υλικό των μαθητών.

«Την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016 το Α3 τμήμα του σχολείου μας επισκέφτηκε το Αρχαιολογικό Μουσείο Δράμας και τον Ελληνιστικό Τάφο στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας. Εκεί δουλέψαμε σε ομάδες, παρατηρήσαμε και γνωρίσαμε ευρήματα της προϊστορικής εποχής του τόπου μας. Ανακαλύψαμε τον τρόπο οργάνωσης των πρώτων οικισμών της νεολιθικής εποχής καθώς και αντικείμενα από την εποχή του Χαλκού. Ακόμη εξερευνήσαμε ευρήματα της αρχαϊκής, της κλασικής και της ελληνιστικής περιόδου. Ακούσαμε από την καθηγήτριά μας πως μέσα στο Μουσείο υπάρχει ένα από τα αρχαιότερα κοσμήματα! Νιώσαμε ενθουσιασμό και ικανοποίηση που μπορέσαμε και πραγματοποιήσαμε αυτή την επίσκεψη! Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δείξαμε για το νεολιθικό σπίτι. Επόμενος σταθμός μας υπήρξε ο Ελληνιστικός Τάφος, ο οποίος δυστυχώς είναι κρυμμένος μέσα σε μια πολυκατοικία και έτσι είναι απροσπέλαστος στο ευρύ κοινό! Παρατηρήσαμε την αρχιτεκτονική του, που ταυτίζεται με την αντίστοιχη ενός μακεδονικού τάφου, τη ζωγραφική των τοίχων με τα ανθέμια και τα βούκρανα, με το μπλε, το κόκκινο, το γαλάζιο και το χρώμα της ώχρας. Τέλος βγάλαμε τα συμπεράσματά μας για την πολεοδομική οργάνωση της Δράμας των ελληνιστικών χρόνων».

Νικολέτα Συμεωνίδου, μαθήτρια Α3 Τάξης

   

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Δράμας, τον Ελληνιστικό τάφο της οδού Τροίας και τα Τζαμιά της πόλης

Share

Εκπαιδευτικές επισκέψεις με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Βλαχοδήμου Γεωργία, ΠΕ02

 Την Παρασκευή 4 Μαρτίου και ώρες 09.00?11.00 υλοποιήθηκε εκπαιδευτική διδακτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Δράμας, τον Ελληνιστικό τάφο της οδού Τροίας και τα Τζαμιά της πόλης στο πλαίσιο του μαθήματος Προσανατολισμού της Γ΄ Τάξης Θέματα Ιστορίας, από το τμήμα Οικονομίας του σχολείου μας (23 μαθητές) με την καθηγήτρια του μαθήματος κ. Γεωργία Βλαχοδήμου ΠΕ2 και συνοδό καθηγητή τον κ Σωτήρη Στάη ΠΕ4.

Η επίσκεψη, κατά ομολογία των μαθητών της υπεύθυνης καθηγήτριας και του συνοδού καθηγητή, ήταν ενδιαφέρουσα και πρόσφερε εμπειρίες και γνώσεις στους μαθητές μας. Ενημερώθηκαν για την τοπική ιστορία της Δράμας και τη διαχρονία της.

Νικολέτα Συμεωνίδου, μαθήτρια Α3 Τάξης

   

Επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο και στο Μουσείο της Αμφίπολης

Share

Εκπαιδευτικές επισκέψεις με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Βλαχοδήμου Γεωργία, ΠΕ02

 Την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016 και ώρες 10.30-14.00 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική διδακτική επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο και στο Μουσείο της Αμφίπολης στο πλαίσιο του μαθήματος της Αρχαίας Ιστορίας, από τους μαθητές του Α3(20 μαθητές) και του Α4(22 μαθητές) τμημάτων του σχολείου μας, με τις καθηγήτριες του μαθήματος κ. Γεωργία Βλαχοδήμου ΠΕ2 και Ελένη Κιοσσέ ΠΕ2 αντίστοιχα. Συνοδός καθηγήτρια ήταν η κ Σοφία Καρολίδου ΠΕ2.

Οι μαθητές με την καθοδήγηση των καθηγητριών τους διερεύνησαν τον αρχαιολογικό χώρο της Αμφίπολης και ταυτοποίησαν τα ιστορικά γεγονότα του Πελοποννησιακού πολέμου. Προσέγγισαν με βιωματικό τρόπο τη δράση του Κλέωνα και του Βρασίδα το 422 π.χ, όπως την αναφέρει ο Θουκυδίδης. Γνώρισαν-μεταξύ άλλων-το ρόλο των πρώτων κατοίκων της Αμφίπολης, των Αθηναίων, των Σπαρτιατών, των Ηδωνών στα γεγονότα του πολέμου. Στην «ξύλινη γέφυρα» σχεδίασαν και αναπαρέστησαν τη μάχη των Αθηναίων και των Σπαρτιατών.

Νικολέτα Συμεωνίδου, μαθήτρια Α3 Τάξης

   

Διδάσκοντας βιωματικά Ιστορία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Δράμας και στον Ελληνιστικό τάφο της οδού Τροίας.

Share

Εκπαιδευτικές επισκέψεις με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Βλαχοδήμου Γεωργία, ΠΕ02

Την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015 και ώρες 11.00?13.00 υλοποιήθηκε εκπαιδευτική διδακτική επίσκεψη με θέμα «Διδάσκοντας βιωματικά Ιστορία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Δράμας και στον Ελληνιστικό τάφο της οδού Τροίας» στο πλαίσιο του μαθήματος της Αρχαίας Ιστορίας, από το Α3 τμήμα του σχολείου μας (20 μαθητές, με πέντε ομάδες εργασίας) με την καθηγήτρια του μαθήματος κ. Γεωργία Βλαχοδήμου ΠΕ2 και συνοδό καθηγήτρια την κ Ελπινίκη Καρακάση ΠΕ4.

           Σκοπός της επίσκεψης ήταν η δημιουργική επαφή των μαθητών με τον αρχαίο πολιτισμό της Δράμας και της ευρύτερης περιοχής, αλλά και με τους χώρους του Μουσείου.

Στόχοι Διδακτικοί

  • Η μελέτη αυθεντικών ιστορικών αντικειμένων και η εξαγωγή συμπερασμάτων για τη χρήση τους μέσα στο ευρύτερο ιστορικό πλαίσιο.
  • Η μελέτη ελληνιστικών ευρημάτων της περιοχής της Δράμας.

Στόχοι μαθησιακοί

  • Η χρήση της ομαδικής συνεργασίας και η εξοικείωση των μαθητών με τη διερευνητική μάθηση.
  • Η κριτική προσέγγιση διάφορων ιστορικών πηγών ανάλογα με το είδος τους.

Προσδοκώμενα αποτελέσματα:

  • Η δημιουργία ισχυρών συναισθημάτων με αποτέλεσμα να κινητοποιηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών και η επιθυμία τους για μάθηση.
  • Απαντήσεις όχι μόνο στα ερωτήματα των φύλλων εργασίας που δόθηκαν στους μαθητές, αλλά κυρίως σε ερωτήματα της νέας τους εμπειρίας.
  • Η ανακάλυψη τη γνώσης με βιωματικό και συνεργατικό τρόπο.

Ύστερα από αυτή την εκπαιδευτική επίσκεψη μαθητές και καθηγήτριες αισθανθήκαμε πως είμαστε πιο κοντά στη Δράμα, την ιστορία και τους ανθρώπους της.

Νικολέτα Συμεωνίδου, μαθήτρια Α3 Τάξης

   

Σελίδα 68 από 68

4ο ΓΕΛ Δράμας

Αθηνάς 30, 66100 Δράμα
Τηλ. 2521048636
Fax. 2521048689
email: mail (παπάκι) 4lyk-dramas (τελεία) dra(τελεία)sch(τελεία)gr

Ομάδα Ρομποτικής

Ομάδα Ρομποτικής
Project Hydrobot

Ομάδα Φυσικής

Ομάδα Φυσικής
Παρά 4ο
Ασφαλές Διαδίκτυο
Έχουμε 123 επισκέπτες συνδεδεμένους

eTwinning

https://www.etwinning.net/el/pub/index.htm
Τελευταία ενημέρωση:
Δευτέρα 13/05/2024 11:04
Μέσο κοινωνικής δικτύωσης
ΔΙΔΕ Δράμας
www.kioulanis.gr
Πλατάκης Φίλιππος
Παναγιώτης Παζούλης

Σπήλαιο Αγγίτη

Σπήλαιο Αγγίτη
<<  Απρίλιος 2024  >>
 Δε  Τρ  Τε  Πε  Πα  Σα  Κυ 
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
-->