Ο μετεωρολογικός μας σταθμός

Weather Underground PWS IDRAMA3

Διάφορα

Αποτίμηση

Share

Αποτίμηση εκπαιδευτικού έργου σχολικής χρονιάς 2020-2021

Attachments:
FileΠεριγραφήUploaderFile size
Download this file (year-2020-school-0951009-form-1-synopsis(2).pdf)year-2020-school-0951009-form-1-synopsis(2).pdf Διαχειριστής Ιστότοπου507 Kb
 

Απολεσθέν αντικείμενο

Share

Παρακαλούνται όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες, εάν βρουν ένα μεταλλικό κολιέ να το παραδώσουν είτε στη Διεύθυνση είτε στη Γραμματεία. Ανήκει σε μια συμμαθήτριά τους και αποτελεί ένα δώρο μεγάλης συναισθηματικής αξίας για αυτήν. Η συμμαθήτριά τους θα είναι ευγνώμων για την πράξη τους.

   

Ανακοινώσεις

Share

Προς όλους:

  • όσα τμήματα δεν διαθέτουν ρολόι τοίχου, έχει ζητηθεί από τα Προεδρεία των τμημάτων η συγκέντρωση του ποσού των 50 σεντς (0,50 ευρώ) ώστε να αγοραστεί.
  • όσoι μαθητές και μαθήτριες έχετε αφήσει κάποιο βιβλίο κάτω από τα θρανία, να το πάρετε, διότι ενόψει των εξετάσεων, θα απορριφθούν στους κάδους ανακύκλωσης.

Προς Β' Λυκείου: να προσκομίσετε αύριο τις δηλώσεις προτίμησης για την ομάδα προσανατολισμού που θα ακολουθήσετε του χρόνου, καθώς και για το επιλεγόμενο μάθημα.

Προς Α'  και Β' Λυκείου: να παραδώσετε αύριο το ενημερωτικό σχετικά με την ηλεκτρονική εγγραφή.

Προς Γ' Λυκείου: στην πιο κάτω ανακοίνωση αναγράφεται κάτι σχετικό με τους υποψηφίους ΤΕΦΑΑ

   

Ευχαριστήριο

Share

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος των καθηγητών του σχολείου μας θέλουμε να ευχαριστήσουμε την διοίκηση του ΚΤΕΛ Δράμας για την ευγενική προσφορά τους για την δωρεάν μεταφορά από τη Δράμα στη Θεσσαλονίκη των πακέτων που συγκεντρώθηκαν από τους μαθητές μας με προορισμό το ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.

   

Google-Οδυσσέας Ελύτης

Share

Tον νομπελίστα ποιητή Οδυσσέα Ελύτη τιμά την Παρασκευή η ελληνική σελίδα αναζήτησης της Google, αφού στην εικόνα στην πρώτη σελίδα εμφανίζεται ο Έλληνας ποιητής, ο οποίος γεννήθηκε σαν σήμερα, 2 Νοεμβρίου, το 1911.

Odysseas_Elytis-2012-hp

   

Google-Θόδωρος Αγγελόπουλος

Share

Η κεντρική σελίδα της Google αποτίει στο λογότυπό της φόρο τιμής στον σπουδαίο Έλληνα σκηνοθέτη, Θόδωρο Αγγελόπουλο. Με αφορμή την ημερομηνία γέννησης του Θόδωρου Αγγελόπουλου, η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης απέκτησε γαλάζιο χρώμα, φέρει ελληνικό έψιλον και ένα σκίτσο με την φιγούρα του σκηνοθέτη που έφυγε ξαφνικά τη νύχτα της 24ης Ιανουαρίου.

Theo_Angelopoulos-2012-hp

   

Κανάκης - σχολική βία

Share

Όχι στη σχολική βία! Όχι στη βία!


   

6 Μαρτίου-Ημέρα κατά της σχολικής βίας!

Share

Μίλα! Μη φοβάσαι!

Afisa_epsipe

   

Safer Internet Day 2011

Share"It's more than a game, it's your life!"

H Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2011 θα εορταστεί φέτος στις 8 Φεβρουαρίου, σε περισσότερες από 65 χώρες στον κόσμο, από την Βραζιλία μέχρι την Ιαπωνία και από την Ισλανδία μέχρι την Κένυα.

Φέτος, το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης Insafe προσκαλεί μικρούς και μεγάλους να ρίξουν μια πιο προσεκτική ματιά στις «εικονικές ζωές» τους, και να ανακαλύψουν πώς ο αληθινός εαυτός τους βιώνει την εικονική εμπειρία.

Στη σημερινή εποχή, παιδιά και νέοι ξοδεύουν ένα αρκετά μεγάλο μέρος της ζωής τους σε διαδικτυακές δραστηριότητες που εκτείνονται από τα online παιγνίδια έως τη κοινωνική δικτύωση. Μέσα από τις δραστηριότητες αυτές έρχονται αντιμέτωποι με πολλές προκλήσεις που αφορούν την ιδιωτικότητα, την υπόληψη και την υγεία τους. Έτσι λοιπόν, ο φετινός εορτασμός θα επικεντρωθεί γύρω από το εξής σύνθημα:

«Το διαδίκτυο δεν είναι μόνο παιχνίδι. Προστάτευσε τον εαυτό σου. Σεβάσου την ζωή των άλλων.»
(«It's more than a game, it's your life!»)

Ο φετινός εορτασμός έχει ως στόχο να μεταδώσει μερικά μηνύματα - κλειδιά προς τους χρήστες του Διαδικτύου, μικρούς αλλά και μεγάλους:

* Δεν μπορούμε να κρυβόμαστε πίσω από ένα avatar, ένα ψευδώνυμο ή ένα προφίλ. Κάτι τέτοιο δεν μας παρέχει ουδεμία ασπίδα ανωνυμίας ή προστασίας.
* Οι πράξεις στην εικονική ζωή μας μπορεί να έχουν επιπτώσεις στην πραγματική ζωή.

 

   

Το πρόβλημα των GREEKLISH

Share
Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ GREEKLISH

"Τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να εκδηλώνεται μία τάση να αντικατασταθεί το ελληνικό αλφάβητο από το λατινικό. Η τάση αυτή γίνεται φανερή κυρίως σε κείμενα παραγόμενα από ηλεκτρονικούς υπολογιστές - με χρήστες κρατικές υπηρεσίες ακόμη και Α.Ε.Ι. - σε κείμενα προβαλλόμενα από την τηλεόραση αλλά και από σχετικές προτροπές ξένων ραδιοφωνικών σταθμών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η προσπάθεια αυτή, η οποία θα καταφέρη καίριο πλήγμα κατά της ελληνικής σκέψης και όλων των πτυχών του ελληνικού πολιτισμού που εκφράζονται με γραπτά κείμενα, αλλά και των γένει ανθρωπιστικών σπουδών, έφτασε μέχρι ν' απασχολήση τον Τύπο και ν' αποτελέση αντικείμενο ερωτήσεων βουλευτών προς τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η γλώσσα μας η αρχαιότατη αλλά πάντα σύγχρονη και ζώσα, αυτή η γλώσσα που εμπλούτισε όχι μόνο τη λατινική, αλλά και τις κυριώτερες ευρωπαϊκές γλώσσες, που έχει και οπτικά συνδεθή άρρηκτα με το αλφάβητό της, δεν είναι δυνατό να υποστή μείωση με την κατάργησή του από εμάς τους ίδιους. Είναι αδιανόητο να δεχθούμε ως Έλληνες την μεταμφίεση της γραφής μας με την κατάργηση πολλών γραμμάτων της, που δεν πέρασαν στο λατινικό αλφάβητο, και με την αντικατάστασή τους από άλλα υποτίθεται ηχητικώς παραπλήσια γράμματά του.

Όταν άλλοι λαοί, όπως π.χ. Γάλλοι και Ισπανοί μάχονται ως σήμερα να διατηρήσουν μέχρι τη τελευταία τους λεπτομέρεια τον τρόπο γραφής των κειμένων τους με το δικό τους αλφάβητο, εδώ, με την δικαιολογία της δήθεν διευκόλυνσής μας στην παγκόσμια επικοινωνία, επιχειρείται η αντικατάσταση του ελληνικού αλφαβήτου των 2.500 και πλέον χρόνων με το λατινικό. Ως λαός, που μέσα από το ίδιο αλφάβητο της γλώσσας του μετέδωσε τον πολιτισμό σε όλο των κόσμο, εμείς οι Έλληνες δεν είναι δυνατόν παρά να αρνούμεθα να εγκαταλείψουμε την ιστορική μας γραφή. Όχι μόνο γιατί αχρηστεύεται ένα από τα θεμελιακά στοιχεία του πολιτισμού μας, αποκόβοντάς μας από τις μέχρι σήμερα εκδηλώσεις του, αλλά και γιατί έτσι αγνοείται η σχέση αλφαβήτου και γλώσσας. Μιας γλώσσας, που ο τρόπος της γραπτής της απόδοσης έμεινε αναλλοίωτος επί ολόκληρες χιλιετίες ως σήμερα.

Θεωρούμε α ν ό σ ι α αλλά και α ν ό η τ η κάθε προσπάθεια να αντικατασταθή η ελληνική γραφή στο λίκνο της, εφ' όσον μάλιστα σε άλλες χώρες ανάλογες απόπειρες μεταβολής του τρόπου γραφής - σε μερικές περιπτώσεις πολύ δυσχερέστερης της ελληνικής - προσέκρουσαν στην καθολική και οργισμένη αντίδραση των λαών των χωρών αυτών. Όπως και επί Ενετών, όταν αυτοί στα μέρη που κυριαρχούσαν προσπάθησαν να αντικαταστήσουν στα ελληνικά κείμενα τους ελληνικούς χαρακτήρες με λατινικούς, έτσι και τώρα θα αντισταθούμε, καλώντας όλους τους συνέλληνες ν' αντιδράσουν για την πρόρριζα εξαφάνιση των ανίερων αυτών σχεδίων.

   

Γκρίκλις - mi grafc etc

Share
Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύτηκε στο stupidity.gr. Δέστε και την ανακοίνωση της Ακαδημίας Αθηνών για το ίδιο θέμα.
"Είναι πολύς καιρός που θέλω να γράψω για τα greeklish, την κατά τη γνώμη μου μεγαλύτερη μάστιγα των εποχών μας μετά την κακογουστιά. Πρέπει να είναι σημειωμένο σαν θέμα στο πρόχειρό μου για πάνω από έναν χρόνο, αλλά ποτέ δεν ξέρω πως να το πιάσω και από που να ξεκινήσω. Ας αρχίσω λοιπόν ξεκαθαρίζοντας το εξής: Δεν έχω κανέναν νταλγκά με την ελληνική γλώσσα. Τα αρχαία ήταν το χειρότερο μάθημα που αναγκάστηκα να διαβάσω (λέμε τώρα) στα σχολικά μου χρόνια. Δεν τα γουστάρω, δεν με γουστάρουν, και κανείς από τους δυο μας δεν πρόκειται να κάνει κάτι για να αλλάξει αυτό. Δεν γουστάρω τις πομπώδεις εκφράσεις, την καθαρεύουσα που χρησιμοποιούν δήθεν διανοούμενοι, και συγχύζομαι όταν ανοίγω να διαβάσω ένα σύγχρονο βιβλίο και βλέπω πολυτονικό σύστημα. Ξυπνάει μέσα μου μια μικρή Λουκά που θέλει να κάψει το βιβλίο και τον συγγραφέα μαζί. Οι λόγοι λοιπόν που απεχθάνομαι τα greeklish δεν είναι ιδεολογικοί (μην καταστρέψουμε τον πλούτο της ελληνικής γλώσσας και τα σχετικά). Είναι καθαρά πρακτικοί.

Κατ' αρχήν όταν χρησιμοποιείς greeklish κάνεις πρώτα κακό στον εαυτό σου, γιατί πολύ απλά ξεχνάς την ορθογραφία που τόσα χρόνια μάθαινες στο σχολείο. Και η ανορθογραφία δίνει πολύ άσχημη εντύπωση για έναν άνθρωπο, ειδικά στην εποχή που ο γραπτός λόγος μέσω internet αποτελεί το μεγαλύτερο κομμάτι της εικόνας που θα σχηματίσουν οι άλλοι για ?σένα όταν δεν σε ξέρουν προσωπικά. Την είχα πατήσει κι εγώ. Τον πρώτο καιρό που άρχισε να γίνεται γνωστό το msn έγραφα κι εγώ greeklish. Όχι τα «βαριά» που γράφουν σήμερα οι πιτσιρικάδες, που συνδυάζουν σε μια λέξη λατινικούς χαρακτήρες, αριθμούς, αραμαϊκά σύμβολα και δεν ξέρω κι εγώ τι. Aplws latinikous xaraktires. Μετά από ένα - δύο χρόνια που έγραφα έτσι, αποφάσισα να μάθω τυφλό σύστημα και ξεκίνησα να γράφω παντού κανονικά ελληνικά για να συνηθίζουν τα χέρια μου. Παρ' όλο που ήμουν πάντα πολύ καλός στην ορθογραφία, είδα πως από συνήθεια έκανα ένα σωρό ορθογραφικά λάθη, κυρίως στα «η», «ι», «υ», «ει», «οι» που τα έγραφα όλα με γιώτα. Ευτυχώς το ξεπέρασα, αφού δεν ξαναέγραψα greeklish πουθενά. Πολλοί όμως συνεχίζοντας να γράφουν greeklish στο chat, στο twitter, στο facebook, σε blogs κλπ, έχουν ξεχάσει την ορθογραφία, και όταν χρειαστεί να γράψουν ελληνικά σε κάποιο επίσημο ή επαγγελματικό e-mail, σε κάποιο site που απαγορεύει τα greeklish, ακόμα και σε ένα χειρόγραφο, δίνουν την εντύπωση οτι είναι αγράμματοι.

   

Σελίδα 1 από 3

4ο ΓΕΛ Δράμας

Αθηνάς 30, 66100 Δράμα
Τηλ. 2521048636
Fax. 2521048689
email: mail (παπάκι) 4lyk-dramas (τελεία) dra(τελεία)sch(τελεία)gr

Ομάδα Ρομποτικής

Ομάδα Ρομποτικής
Project Hydrobot

Ομάδα Φυσικής

Ομάδα Φυσικής
Παρά 4ο
Ασφαλές Διαδίκτυο

eTwinning

https://www.etwinning.net/el/pub/index.htm
Τελευταία ενημέρωση:
Πέμπτη 30/11/2023 18:43
Μέσο κοινωνικής δικτύωσης
ΔΙΔΕ Δράμας
www.kioulanis.gr
Πλατάκης Φίλιππος
Παναγιώτης Παζούλης

Σπήλαιο Αγγίτη

Σπήλαιο Αγγίτη
<<  Δεκέμβριος 2023  >>
 Δε  Τρ  Τε  Πε  Πα  Σα  Κυ 
      1  2  3
  4  5  6  7  8  910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
-->