Ο μετεωρολογικός μας σταθμός

Weather Underground PWS IDRAMA3

The News

Dennis Ritchie

Share

Πέθανε σε ηλικία 71 ετών ο Dennis MacAlistair RitchieΠρόκειται για τον άνθρωπο που δημιούργησε τη γλώσσα C και έναν απο τους δύο ιδρυτές του Unix χάρη στο οποίο οφείλουμε και το Linux αλλά και άλλα λειτουργικά συστήματα όπως αυτά της οικογένειας BSD. Κλασσικό παραμένει και το βιβλίο του "The C Programming Language" που πρωτοεκδόθηκε το 1978 και που συχνά το αποκαλούμε απλώς K&R (Kernighan&Ritchie). 

 

Έναρξη νέας σχολικής χρονιάς 2011-2012

Share

Σας πληροφορούμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011 και ώρα 10:30.

agiasmos11_12

   

Σεμινάρια ραδιοαστρονομίας

Share

Το πρόγραμμα HOU-EU διοργανώνει επτά εκπαιδευτικά πενταήμερα εργαστήρια (FR-2011-359-006) και δύο διήμερα σεμινάρια ραδιοαστρονομίας (FR-2012-360-002), τα οποία έχουν συμπεριληφθεί στον κατάλογο της ΕΕ: https://webgate.ec.europa.eu/llp/istcoursedatabase/index.cfm

Η καταληκτική ημερομηνία εγγραφής στις 2 πρώτες δραστηριότητες είναι πολύ σύντομα (29 Απριλίου 2011)!  Για να προεγγραφείτε συμπληρώστε την φόρμα σε doc ή pdf και στείλτε την με email στο   Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. για τις συνεδρίες και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. για τα σεμινάρια. Οι υπεύθυνοι του Πανεπιστημίου Pierre et Marie Curie θα σας στείλουν μια βεβαίωση προεγγραφής με την οποία μπορείτε να κάνετε αίτηση για χρηματοδότηση από την Εθνική Υπηρεσία Δια Βίου Εκπαίδευσης (ΙΚΥ: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. http://www.iky.gr ). Όταν εγκριθεί η χρηματοδότησή σας επιβεβαιώστε την εγγραφή σας με αποστολή email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. αντίστοιχα. Eνημερώστε για τη συμμετοχή σας την υπεύθυνη συντονισμού των δραστηριοτήτων HOU-EU για την Ελλάδα Δρ. Ελένη Χατζηχρήστου Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και τον επιστημονικό υπεύθυνο Δρ. Ιωάννη Δαγκλή Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

Το πρόγραμμα δραστηριοτήτων περιλαμβάνει:

 

Εκπαιδευτικά Εργαστήρια: Φέρνοντας την Αστρονομία στην Τάξη

 

1. Session ID:39629; 17-21 Οκτωβρίου 2011 - Centro de Interpreta??o Ambiental da Pedra do Sal, S?o Pedro do Estoril, Cascais, Portugal

2. Session ID: 39734; 17-21 Οκτωβρίου 2011 - Astropeiler Stockert e.V., Bad M?nstereifel, Germany

3. Session ID: 39745; 14-18 Νοεμβρίου 2011 - Universit? Pierre et Marie Curie, Paris, France

4. Session ID: 39747; 12-16 Μαρτίου 2012 -  Observatorio Astronomico de Coimbra, Portugal

5. Session ID: 39758; 2-6 Απριλίου 2012 - Universit? Pierre et Marie Curie, Paris, France

6. Session ID: 39757; 21-25 Μαίου 2012  -  Observatorio Astronomico de Coimbra, Portugal

7. Session ID: 39759; 4-8 Ιουνίου 2012 - Universit? Pierre et Marie Curie, Paris, France

 

Σεμινάρια: Συνδέοντας την Τάξη με τον Γαλαξία


1. Session ID: 39802; 6-7 Φεβρουαρίου 2012 - Universit? Pierre et Marie Curie, Paris, France

2. Session ID: 39908; Argelander-Institut f?r Astronomie, Bonn, Germany

   

Επείγουσα ανακοίνωση

Share

Σας ενημερώνουμε ότι οι βεβαιώσεις Λυκείου μαθητικής ιδιότητας (απαραίτητο συνημμένο έγγραφο) για στρατιωτικές σχολές είναι έτοιμες και μπορούν οι μαθητές της Γ' τάξης να τις παραλάβουν από τη Γραμματεία του σχολείου.

   

Το Αναλημματικό ηλιακό ρολόι του σχολείου μας

Share

Το αναλημματικό Ηλιακό Ρολόι του Σχολείου μας

sundial1

Το αναλημματικό ηλιακό ρολόι είναι ένας τύπος ηλιακού ρολογιού όπου ο γνώμονας είναι κατακόρυφος, μετακινούμενος και το επίπεδο όπου χαράσσονται οι ώρες του ρολογιού είναι οριζόντιο. Ο τύπος αυτός του ηλιακού ρολογιού είναι ο κατάλληλος, κατά τη γνώμη μας, για την υλοποίηση στην αυλή ενός σχολείου μιας και το ρόλο του γνώνομα μπορεί να πάρει ένας μαθητής και οι γραμμές των ωρών μπορούν να σχεδιαστούν στο δάπεδο της αυλής.

Το αναλημματικό ρολόι του σχολείου έχει σχήμα ελλειπτικό όπου ο μεγάλος άξονας επιλέχθηκε να έχει μήκος 4,86 m , ο μικρός άξονας μήκος 3,20 m. Οι διαστάσεις επιλέχθηκαν έτσι ώστε ένας μαθητής με ύψος 1,80 m να ρίχνει τη σκιά του στην περιφέρεια της έλλειψης.

Η έλλειψη τοποθετήθηκε στο χώρο έτσι ώστε ο μικρός άξονας της έλλειψης να προσανατολιστεί στη διεύθυνση Βορρά ? Νότου. Σχεδιάστηκαν οι ώρες στην περιφέρεια της έλλειψης και οι θέσεις του γνώμονα ανάλογα με την ημερομηνία του έτους που θέλουμε να μετρήσουμε την ώρα. Τέλος σχεδιάστηκε και το διάγραμμα των διορθώσεων που πρέπει να γίνουν ώστε να μετατραπεί ο αληθής ηλιακός χρόνος της Δράμας που μετρά το ηλιακό μας ρολόι στην ώρα Ελλάδας που δείχνουν τα ρολόγια μας.

   

Εκδήλωση για την Άλκη Ζέη

Share

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Λέσχης Ανάγνωσης του 1ου Γυμνασίου Δράμας,

στο πλαίσιο Προγράμματος του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου,

υποδέχονται και τιμούν την Άλκη Ζέη στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας,

την Κυριακή 10 Απριλίου 2011 και ώρα 7:30 μ.μ.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες

θα μιλήσουν, θα παίξουν μουσική, θα τραγουδήσουν και θα χορέψουν

για τη συγγραφέα και την ηρωίδα του βιβλίου της

«Η Κωνσταντίνα και οι αράχνες της».

Σας προσκαλούμε

να παρευρεθείτε και να τιμήσουμε όλοι μαζί

την αγαπημένη συγγραφέα μικρών και μεγάλων.

 

                                             Ο Διευθυντής                                                           Η υπεύθυνη καθηγήτρια

                                      Νικόλαος Αναγνώστου                                                       Ευαγγελία Ριτζαλέου

   

Safer Internet Day 2011

Share"It's more than a game, it's your life!"

H Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2011 θα εορταστεί φέτος στις 8 Φεβρουαρίου, σε περισσότερες από 65 χώρες στον κόσμο, από την Βραζιλία μέχρι την Ιαπωνία και από την Ισλανδία μέχρι την Κένυα.

Φέτος, το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης Insafe προσκαλεί μικρούς και μεγάλους να ρίξουν μια πιο προσεκτική ματιά στις «εικονικές ζωές» τους, και να ανακαλύψουν πώς ο αληθινός εαυτός τους βιώνει την εικονική εμπειρία.

Στη σημερινή εποχή, παιδιά και νέοι ξοδεύουν ένα αρκετά μεγάλο μέρος της ζωής τους σε διαδικτυακές δραστηριότητες που εκτείνονται από τα online παιγνίδια έως τη κοινωνική δικτύωση. Μέσα από τις δραστηριότητες αυτές έρχονται αντιμέτωποι με πολλές προκλήσεις που αφορούν την ιδιωτικότητα, την υπόληψη και την υγεία τους. Έτσι λοιπόν, ο φετινός εορτασμός θα επικεντρωθεί γύρω από το εξής σύνθημα:

«Το διαδίκτυο δεν είναι μόνο παιχνίδι. Προστάτευσε τον εαυτό σου. Σεβάσου την ζωή των άλλων.»
(«It's more than a game, it's your life!»)

Ο φετινός εορτασμός έχει ως στόχο να μεταδώσει μερικά μηνύματα - κλειδιά προς τους χρήστες του Διαδικτύου, μικρούς αλλά και μεγάλους:

* Δεν μπορούμε να κρυβόμαστε πίσω από ένα avatar, ένα ψευδώνυμο ή ένα προφίλ. Κάτι τέτοιο δεν μας παρέχει ουδεμία ασπίδα ανωνυμίας ή προστασίας.
* Οι πράξεις στην εικονική ζωή μας μπορεί να έχουν επιπτώσεις στην πραγματική ζωή.

 

   

Το πρόβλημα των GREEKLISH

Share
Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ GREEKLISH

"Τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να εκδηλώνεται μία τάση να αντικατασταθεί το ελληνικό αλφάβητο από το λατινικό. Η τάση αυτή γίνεται φανερή κυρίως σε κείμενα παραγόμενα από ηλεκτρονικούς υπολογιστές - με χρήστες κρατικές υπηρεσίες ακόμη και Α.Ε.Ι. - σε κείμενα προβαλλόμενα από την τηλεόραση αλλά και από σχετικές προτροπές ξένων ραδιοφωνικών σταθμών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η προσπάθεια αυτή, η οποία θα καταφέρη καίριο πλήγμα κατά της ελληνικής σκέψης και όλων των πτυχών του ελληνικού πολιτισμού που εκφράζονται με γραπτά κείμενα, αλλά και των γένει ανθρωπιστικών σπουδών, έφτασε μέχρι ν' απασχολήση τον Τύπο και ν' αποτελέση αντικείμενο ερωτήσεων βουλευτών προς τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η γλώσσα μας η αρχαιότατη αλλά πάντα σύγχρονη και ζώσα, αυτή η γλώσσα που εμπλούτισε όχι μόνο τη λατινική, αλλά και τις κυριώτερες ευρωπαϊκές γλώσσες, που έχει και οπτικά συνδεθή άρρηκτα με το αλφάβητό της, δεν είναι δυνατό να υποστή μείωση με την κατάργησή του από εμάς τους ίδιους. Είναι αδιανόητο να δεχθούμε ως Έλληνες την μεταμφίεση της γραφής μας με την κατάργηση πολλών γραμμάτων της, που δεν πέρασαν στο λατινικό αλφάβητο, και με την αντικατάστασή τους από άλλα υποτίθεται ηχητικώς παραπλήσια γράμματά του.

Όταν άλλοι λαοί, όπως π.χ. Γάλλοι και Ισπανοί μάχονται ως σήμερα να διατηρήσουν μέχρι τη τελευταία τους λεπτομέρεια τον τρόπο γραφής των κειμένων τους με το δικό τους αλφάβητο, εδώ, με την δικαιολογία της δήθεν διευκόλυνσής μας στην παγκόσμια επικοινωνία, επιχειρείται η αντικατάσταση του ελληνικού αλφαβήτου των 2.500 και πλέον χρόνων με το λατινικό. Ως λαός, που μέσα από το ίδιο αλφάβητο της γλώσσας του μετέδωσε τον πολιτισμό σε όλο των κόσμο, εμείς οι Έλληνες δεν είναι δυνατόν παρά να αρνούμεθα να εγκαταλείψουμε την ιστορική μας γραφή. Όχι μόνο γιατί αχρηστεύεται ένα από τα θεμελιακά στοιχεία του πολιτισμού μας, αποκόβοντάς μας από τις μέχρι σήμερα εκδηλώσεις του, αλλά και γιατί έτσι αγνοείται η σχέση αλφαβήτου και γλώσσας. Μιας γλώσσας, που ο τρόπος της γραπτής της απόδοσης έμεινε αναλλοίωτος επί ολόκληρες χιλιετίες ως σήμερα.

Θεωρούμε α ν ό σ ι α αλλά και α ν ό η τ η κάθε προσπάθεια να αντικατασταθή η ελληνική γραφή στο λίκνο της, εφ' όσον μάλιστα σε άλλες χώρες ανάλογες απόπειρες μεταβολής του τρόπου γραφής - σε μερικές περιπτώσεις πολύ δυσχερέστερης της ελληνικής - προσέκρουσαν στην καθολική και οργισμένη αντίδραση των λαών των χωρών αυτών. Όπως και επί Ενετών, όταν αυτοί στα μέρη που κυριαρχούσαν προσπάθησαν να αντικαταστήσουν στα ελληνικά κείμενα τους ελληνικούς χαρακτήρες με λατινικούς, έτσι και τώρα θα αντισταθούμε, καλώντας όλους τους συνέλληνες ν' αντιδράσουν για την πρόρριζα εξαφάνιση των ανίερων αυτών σχεδίων.

   

Γκρίκλις - mi grafc etc

Share
Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύτηκε στο stupidity.gr. Δέστε και την ανακοίνωση της Ακαδημίας Αθηνών για το ίδιο θέμα.
"Είναι πολύς καιρός που θέλω να γράψω για τα greeklish, την κατά τη γνώμη μου μεγαλύτερη μάστιγα των εποχών μας μετά την κακογουστιά. Πρέπει να είναι σημειωμένο σαν θέμα στο πρόχειρό μου για πάνω από έναν χρόνο, αλλά ποτέ δεν ξέρω πως να το πιάσω και από που να ξεκινήσω. Ας αρχίσω λοιπόν ξεκαθαρίζοντας το εξής: Δεν έχω κανέναν νταλγκά με την ελληνική γλώσσα. Τα αρχαία ήταν το χειρότερο μάθημα που αναγκάστηκα να διαβάσω (λέμε τώρα) στα σχολικά μου χρόνια. Δεν τα γουστάρω, δεν με γουστάρουν, και κανείς από τους δυο μας δεν πρόκειται να κάνει κάτι για να αλλάξει αυτό. Δεν γουστάρω τις πομπώδεις εκφράσεις, την καθαρεύουσα που χρησιμοποιούν δήθεν διανοούμενοι, και συγχύζομαι όταν ανοίγω να διαβάσω ένα σύγχρονο βιβλίο και βλέπω πολυτονικό σύστημα. Ξυπνάει μέσα μου μια μικρή Λουκά που θέλει να κάψει το βιβλίο και τον συγγραφέα μαζί. Οι λόγοι λοιπόν που απεχθάνομαι τα greeklish δεν είναι ιδεολογικοί (μην καταστρέψουμε τον πλούτο της ελληνικής γλώσσας και τα σχετικά). Είναι καθαρά πρακτικοί.

Κατ' αρχήν όταν χρησιμοποιείς greeklish κάνεις πρώτα κακό στον εαυτό σου, γιατί πολύ απλά ξεχνάς την ορθογραφία που τόσα χρόνια μάθαινες στο σχολείο. Και η ανορθογραφία δίνει πολύ άσχημη εντύπωση για έναν άνθρωπο, ειδικά στην εποχή που ο γραπτός λόγος μέσω internet αποτελεί το μεγαλύτερο κομμάτι της εικόνας που θα σχηματίσουν οι άλλοι για ?σένα όταν δεν σε ξέρουν προσωπικά. Την είχα πατήσει κι εγώ. Τον πρώτο καιρό που άρχισε να γίνεται γνωστό το msn έγραφα κι εγώ greeklish. Όχι τα «βαριά» που γράφουν σήμερα οι πιτσιρικάδες, που συνδυάζουν σε μια λέξη λατινικούς χαρακτήρες, αριθμούς, αραμαϊκά σύμβολα και δεν ξέρω κι εγώ τι. Aplws latinikous xaraktires. Μετά από ένα - δύο χρόνια που έγραφα έτσι, αποφάσισα να μάθω τυφλό σύστημα και ξεκίνησα να γράφω παντού κανονικά ελληνικά για να συνηθίζουν τα χέρια μου. Παρ' όλο που ήμουν πάντα πολύ καλός στην ορθογραφία, είδα πως από συνήθεια έκανα ένα σωρό ορθογραφικά λάθη, κυρίως στα «η», «ι», «υ», «ει», «οι» που τα έγραφα όλα με γιώτα. Ευτυχώς το ξεπέρασα, αφού δεν ξαναέγραψα greeklish πουθενά. Πολλοί όμως συνεχίζοντας να γράφουν greeklish στο chat, στο twitter, στο facebook, σε blogs κλπ, έχουν ξεχάσει την ορθογραφία, και όταν χρειαστεί να γράψουν ελληνικά σε κάποιο επίσημο ή επαγγελματικό e-mail, σε κάποιο site που απαγορεύει τα greeklish, ακόμα και σε ένα χειρόγραφο, δίνουν την εντύπωση οτι είναι αγράμματοι.

   

Απελευθερώστε την Ελλάδα από το λιγνίτη!

Share
Ολοκληρώθηκε η δράση των ακτιβιστών της Greenpeace έξω από τα γραφεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Αθήνα. Οι ακτιβιστές «παρέδωσαν» έναν τόνο άνθρακα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και με το μήνυμα «Απελευθερώστε την Ελλάδα από το Λιγνίτη» υπενθύμισαν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι το πρόβλημα δεν είναι η απελευθέρωση της λιγνιτικής αγοράς αλλά ο ίδιος ο λιγνίτης! Δείτε το βίντεο:
   

Προστασία από την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία

Share

Η ηλεκτρομαγνητική ρύπανση είναι μια έννοια που θα πρέπει να αρχίσει να μας απασχολεί σοβαρά, καθώς στα σπίτια μας βρίσκονται πολλές συσκευές που εκπέμπουν ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Πολλά έχουν γραφεί για τις επιπτώσεις της (δέστε και ένα πρόσφατο άρθρο εδώ), στο παρόν άρθρο όμως, παραθέτουμε μια σειρά από συμβουλές που τις βρήκαμε πολύ ενδιαφέρουσες, για τη χρήση τέτοιων συσκευών στο σπίτι (πηγή: Κανάλι).

ΚΙΝΗΤO ΤΗΛEΦΩΝΟ

? Χρησιμοποιούμε hands free ή bluetooth. Το bluetooth αποτελεί πομποδέκτη επικοινωνίας με το κινητό και εκπέμπει μικρή μεν, αλλά συνεχή ένταση ακτινοβολίας. Καλό είναι να μη χρησιμοποιούμε απλό bluetooth, που τοποθετείται απευθείας στο αυτί.
? Δεν αφήνουμε τα μικρά παιδιά να το χρησιμοποιούν. Οταν συνομιλούμε, δεν τα κρατάμε αγκαλιά ή δεν τα έχουμε στο μάρσιπο. Οταν το μωρό είναι στο καρότσι, δεν τοποθετούμε το κινητό στις θήκες του καροτσιού.
? Δεν είναι βέβαιο ότι εκπέμπει επικίνδυνη ακτινοβολία όταν είναι απλώς ανοιχτό. Παρ' όλα αυτά, οι επιστήμονες συμβουλεύουν να μην έρχεται σε επαφή με το σώμα και να μην το τοποθετούμε στις τσέπες μας.
? Οταν το φορτίζουμε, υπάρχει αύξηση της ακτινοβολίας, που δεν περνά τα επιτρεπτά όρια. Ωστόσο, αποφεύγουμε να το φορτίζουμε δίπλα μας, όταν κοιμόμαστε.
? Σε κλειστούς χώρους το σήμα ελαττώνεται, αφού ο δέκτης και ο πομπός δυσκολεύονται να επικοινωνήσουν με τον πλησιέστερο σταθμό βάσης. Ετσι, το κινητό χρησιμοποιεί όλη του την ισχύ. Στο αυτοκίνητο ή στο ασανσέρ, λοιπόν, αποφεύγουμε τις συνομιλίες. Αν είναι απαραίτητο να μιλήσουμε, το τοποθετούμε μακριά από το σώμα μας και ανοίγουμε τα παράθυρα.
? Τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα διαθέτουν εξελιγμένο σύστημα ρύθμισης της ισχύος που εκπέμπουν, ανάλογα με την ποιότητα του σήματος (αδύνατο σήμα - μεγάλη εκπεμπόμενη ισχύς) και τη λειτουργία(όταν μιλάμε, η εκπεμπόμενη ισχύς είναι υψηλότερη). Ετσι, ανεξάρτητα από την τιμή SAR που διαθέτει από τον κατασκευαστή, η ισχύς της ακτινοβολίας θα μεταβάλλεται ανάλογα με τις παραπάνω παραμέτρους, χωρίς να γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή ποια είναι η τιμή αυτής της έντασης. Αρα δεν βοηθάει να επιλέξουμε κινητό με μικρή τιμή SAR.

   

Σελίδα 6 από 10

4ο ΓΕΛ Δράμας

Αθηνάς 30, 66100 Δράμα
Τηλ. 2521048636
Fax. 2521048689
email: 4lykdram (παπάκι) sch (τελεία) gr

Ομάδα Ρομποτικής

Ομάδα Ρομποτικής
Project Hydrobot

Ομάδα Φυσικής

Ομάδα Φυσικής
Παρά 4ο
100 χρόνια μετά
Ασφαλές Διαδίκτυο
Το blog του 4ου
Τελευταία ενημέρωση:
Τρίτη 20/10/2020 18:02
ΔΙΔΕ Δράμας
www.kioulanis.gr
Πλατάκης Φίλιππος
Παναγιώτης Παζούλης
ΣΕΠΛΗΔ
100 Χρόνια Ελεύθερη Δράμα
Παρανέστι VFT

Χιονοδρομικό Φαλακρού

Χιονοδρομικό Φαλακρού

Σπήλαιο Αγγίτη

Σπήλαιο Αγγίτη
Δόξα Δράμας

Ονειρούπολη

Ονειρούπολη Δράμας
<<  Οκτώβριος 2020  >>
 Δε  Τρ  Τε  Πε  Πα  Σα  Κυ 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
-->