Ενημέρωση
Μεταγραφές
Παρακαλούνται οι γονείς και κηδεμόνες μαθητών και μαθητριών άλλω Λυκείων που ζητούν μεταγραφή στο Λύκειό μας, να επικοινωνήσουν με τη Γραμματεία του Σχολείου: 2521.0.48635.
Εγγραφές/ανανεώσεις εγγραφών
Από αύριο αρχίζει το σχολικό έτος. Τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρχίζουν την επίσημη λειτουργία τους την 1η Σεπτεμβρίου. Όσοι γονείς έχουν προχωρήσει στην ηλεκτρονική εγγραφή του παιδιού τους οφείλουν να έχουν προβεί και στις παρακάτω ενέργειες.
Να προκομίσουν στο σχολείο:
Για την Α΄ Λυκείου:
- 1. Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα/κηδεμόνα που υπέβαλε με τους προσωπικούς του κωδικούς taxisnet την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)
- 2. Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα, με την οποία δηλώνει ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής εγγραφής στο e-eggrafes (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)*
- 3. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο, υπογεγραμμένο και σφραγισμένο από γιατρό (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)
- 4.Φωτοτυπία Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας του μαθητή/της μαθήτριας
- 5. Μία φωτογραφία ταυτότητας του μαθητή/της μαθήτριας, εφόσον δικαιούται μετακίνησης από και προς το σχολείο με δημόσιο μεταφορικό μέσο
Για τη Β΄ και Γ΄ Λυκείου:
- 1.Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα/κηδεμόνα που υπέβαλε με τους προσωπικούς του κωδικούς taxisnet την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)
- 2. Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα, με την οποία δηλώνει ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής εγγραφής στο e-eggrafes (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)*
- 3.Μία φωτογραφία ταυτότητας του μαθητή/της μαθήτριας, εφόσον δικαιούται μετακίνησης από και προς το σχολείο με δημόσιο μεταφορικό μέσο
Τέλος, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε την οικονομική συνδρομή προς το Σύλλογό σας (Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου ΓΕΛ Δράμας), η οποία, όπως και κάθε χρόνο, καταβάλλεται την περίοδο των εγγραφών και ανέρχεται: α) στα δέκα (10) ευρώ ή β) στα πέντε (5) ευρώ για τις πολύτεκνες και μονογονεϊκές οικογένειες ή τις οικογένειες των οποίων φοιτούν στο σχολείο μας παραπάνω από ένα παιδιά.
*αυτή η δήλωση του έτερου γονέα (η Νο 2) μπορεί να γίνει και με απλή αποστολή email στο σχολείο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Στην περίπτωση που δεν προσέλθετε στο σχολείο, αλλά αποστείλετε τις δηλώσεις ηλεκτρονικά παρακαλούμε φροντίστε να υπάρχει ευκρίνεια (πράγμα που δεν εξασφαλίζεται με φωτογραφίες ή print screen, αλλά με σάρωση). Φυσικά στην περίπτωση αυτή πρέπει οι δηλώσεις να είναι υπογεγραμμένες.
File | Περιγραφή | Uploader | File size |
---|---|---|---|
ατομικό_δελτίο_υγείας_μαθητή_αδυμ.pdf | Διαχειριστής Ιστότοπου | 276 Kb | |
υπεύθυνη_δήλωση_εγγραφής(1η).doc | Διαχειριστής Ιστότοπου | 53 Kb | |
υπεύθυνη_δήλωση_έτερου_γονέα_νο_2.doc | Διαχειριστής Ιστότοπου | 41 Kb |
Μητρώο Αρρένων
Από το Δήμο Δράμας:
Â
"ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ
Δήμος: Δράμας
Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης
Ληξιαρχείου & Αλλοδαπών
Γραφείο: Δημοτολογίου
Ταχ.Δ/σνη : Βερμίου 2 & 1 ης Ιουλίου
Ταχ.Κώδικας : 66100 Δράμα
e-mail :
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Πληροφορίες: Θωμάς Πετρίδης
Δράμα 27-08-2021
Αριθμ. Πρωτ: Δ.Υ.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θέμα: Σύνταξη Mητρώου Αρρένων οι οποίοι έχουν γεννηθεί το έτος 2020.
Ο Δήμαρχος Δράμας κάνει γνωστό, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου -20- του
Ν. 2119/1993 «Κύρωση κώδικα διατάξεων περί μητρώων αρρένων» ότι μέχρι τις 31
Αυγούστου 2021, θα βρίσκεται στη δημοσιότητα στο Δημοτικό κατάστημα ο ονομαστικός
κατάλογος των αγοριών, που γεννήθηκαν το έτος -2020- που καταρτίστηκε από την
αρμόδια επιτροπή.
Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να λάβουν γνώση του παραπάνω ονομαστικού
καταλόγου και να υποβάλλουν τις τυχόν ενστάσεις τους, αν υπάρχει λόγος, για το
περιεχόμενό του μέχρι 05 Σεπτεμβρίου 2021 στο Δήμο Δράμας στον 1 ο όροφο στο
Τμήμα Δημοτολογίου – Μητρώου Αρρένων γραφείο 111.
Με εντολή Δημάρχου
Ο Αναπλ. Προϊστάμενος
Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης
Ληξιαρχείου & Αλλοδαπών
Θωμάς Πετρίδης"
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ/ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Όπως ήδη γνωρίζετε, βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία ηλεκτρονικής εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής των παιδιών σας για το σχολικό έτος 2021-2022. Οι αιτήσεις ηλεκτρονικής εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής άρχισαν να καταχωρίζονται στην ειδική πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr. από τη 18η Ιουνίου και θα μπορούν να υποβάλλονται μέχρι και τη 2η Ιουλίου 2021 (ώρα: 23:59).
Με την παρούσα ανάρτηση θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, αφού υποβάλετε ηλεκτρονικά την αίτησή σας στην παραπάνω εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ εντός των προβλεπόμενων χρονικών ορίων, και προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή του παιδιού σας στο σχολείο μας, θα πρέπει να προσκομίσετε (ηλεκτρονικά ή δια ζώσης κατόπιν ραντεβού: 2521.0.48635 - 6) στο σχολείο τα παρακάτω έγγραφα στις εξής χρονικές περιόδους: α) από την Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2021 έως και την Τετάρτη, 30 Ιουνίου 2021 και β) από την 1η Σεπτεμβρίου έως και την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου διδακτικού έτους:
Για την Α΄ Λυκείου:
- 1.ÂÂ Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα/κηδεμόνα που υπέβαλε με τους προσωπικούς του κωδικούς taxisnet την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)
- 2.ÂÂ Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα, με την οποία δηλώνει ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής εγγραφής στο e-eggrafes (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)*
- 3.ÂÂ Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο, υπογεγραμμένο και σφραγισμένο από γιατρό (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)
- 4.ÂÂ Φωτοτυπία Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας του μαθητή/της μαθήτριας
- 5.ÂÂ Μία φωτογραφία ταυτότητας του μαθητή/της μαθήτριας, εφόσον δικαιούται μετακίνησης από και προς το σχολείο με δημόσιο μεταφορικό μέσο
Για τη Β΄ και Γ΄ Λυκείου:
- 1.ÂÂ Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα/κηδεμόνα που υπέβαλε με τους προσωπικούς του κωδικούς taxisnet την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)
- 2.ÂÂ Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα, με την οποία δηλώνει ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής εγγραφής στο e-eggrafes (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)*
- 3.ÂÂ Μία φωτογραφία ταυτότητας του μαθητή/της μαθήτριας, εφόσον δικαιούται μετακίνησης από και προς το σχολείο με δημόσιο μεταφορικό μέσο
Τέλος, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε την οικονομική συνδρομή προς το Σύλλογό σας (Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου ΓΕΛ Δράμας), η οποία, όπως και κάθε χρόνο, καταβάλλεται την περίοδο των εγγραφών και ανέρχεται: α) στα δέκα (10) ευρώ ή β) στα πέντε (5) ευρώ για τις πολύτεκνες και μονογονεϊκές οικογένειες ή τις οικογένειες των οποίων φοιτούν στο σχολείο μας παραπάνω από ένα παιδιά.
*αυτή η δήλωση του έτερου γονέα (η Νο 2) μπορεί να γίνει και με απλή αποστολή email στο σχολείο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Στην περίπτωση που δεν προσέλθετε στο σχολείο, αλλά αποστείλετε τις δηλώσεις ηλεκτρονικά παρακαλούμε φροντίστε να υπάρχει ευκρίνεια (πράγμα που δεν εξασφαλίζεται με φωτογραφίες ή print screen, αλλά με σάρωση). Φυσικά στην περίπτωση αυτή πρέπει οι δηλώσεις να είναι υπογεγραμμένες.
Στην ανάρτηση στις 8 Ιουνίου 21:29 μπορείτε να δείτε κάποιους τρόπους σχετικά με την αποστολή Υπεύθυνων Δηλώσεων (οι οδηγίες θα σας χρησιμεύσουν και για άλλες υπηρεσίες στο μέλλον)
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Όπως ήδη γνωρίζετε, βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία ηλεκτρονικής εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής των παιδιών σας για το σχολικό έτος 2021-2022. Οι αιτήσεις ηλεκτρονικής εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής άρχισαν να καταχωρίζονται στην ειδική πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr. από τη 18η Ιουνίου και θα μπορούν να υποβάλλονται μέχρι και τη 2η Ιουλίου 2021 (ώρα: 23:59).
Με ÂÂÂÂÂÂÂ την παρούσα ανάρτηση θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, αφού υποβάλετε ÂÂÂÂÂÂÂ ηλεκτρονικά την αίτησή σας στην παραπάνω πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ εντός των προβλεπόμενων χρονικών ορίων, και προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή του παιδιού σας στο σχολείο μας, θα πρέπει να προσκομίσετε (ηλεκτρονικά ή δια ζώσης κατόπιν ραντεβού) στο σχολείο τα παρακάτω έγγραφα στις εξής χρονικές περιόδους: α)από την Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2021 έως και την Τετάρτη, 30 Ιουνίου 2021 και β)από την 1η Σεπτεμβρίου έως και την έναρξη των μαθημάτων του επόμενου διδακτικού έτους:
Για την Α΄ Λυκείου:
1.ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα/κηδεμόνα που υπέβαλε με τους προσωπικούς του κωδικούς taxisnet την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής ÂÂÂÂÂÂÂ στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)
2.ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα, με την οποία δηλώνει ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής εγγραφής στο e-eggrafes (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)*
3.ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο, υπογεγραμμένο και σφραγισμένο από γιατρό (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)
4.ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ Φωτοτυπία Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας του μαθητή/της μαθήτριας
5.ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ Μία φωτογραφία ταυτότητας του μαθητή/της μαθήτριας, εφόσον δικαιούται μετακίνησης από και προς το σχολείο με δημόσιο μεταφορικό μέσο ÂÂÂÂÂÂÂ
Για τη Β΄ και Γ΄ Λυκείου:
1.ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα/κηδεμόνα που υπέβαλε με τους προσωπικούς του κωδικούς taxisnet την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)
2.ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα, με την οποία δηλώνει ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής εγγραφής στο e-eggrafes (βλ. παρακάτω συνημμένα έγγραφα)*
3.ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ ÂÂÂÂÂÂÂ Μία φωτογραφία ταυτότητας του μαθητή/της μαθήτριας, εφόσον δικαιούται μετακίνησης από και προς το σχολείο με δημόσιο μεταφορικό μέσο
ÂÂÂÂÂÂÂ
Τέλος, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε την οικονομική συνδρομή προς το Σύλλογό σας (Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου ΓΕΛ Δράμας), η οποία, όπως και κάθε χρόνο, καταβάλλεται την περίοδο των εγγραφών και ανέρχεται: α) στα δέκα (10) ευρώ ή β) στα πέντε (5) για τις πολύτεκνες οικογένειες ή τις οικογένειες των οποίων φοιτούν στο σχολείο μας παραπάνω από ένα παιδιά.
*αυτή η δήλωση μπορεί να γίνει και με απλή αποστολή email στο σχολείο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ÂÂÂÂÂÂÂ Στην περίπτωση που δεν προσέλθετε στο σχολείο, αλλά αποστείλετε τις δηλώσεις ηλεκτρονικά παρακαλούμε φροντίστε να υπάρχει ευκρίνεια (πράγμα που δεν εξασφαλίζεται με φωτογραφίες ή print screen). Φυσικά στην περίπτωση αυτή πρέπει οι δηλώσεις να είναι υπογεγραμμένες.
File | Περιγραφή | Uploader | File size |
---|---|---|---|
ατομικό_δελτίο_υγείας_μαθητή_αδυμ.pdf | Διαχειριστής Ιστότοπου | 276 Kb | |
υπεύθυνη_δήλωση_εγγραφής(1η).doc | Διαχειριστής Ιστότοπου | 53 Kb | |
υπεύθυνη_δήλωση_έτερου_γονέα_νο_2.doc | Διαχειριστής Ιστότοπου | 41 Kb |
Θεματικές συναντήσεις
Από το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε.
Δράμας «ΔΡΑΣΗ».
File | Περιγραφή | Uploader | File size |
---|---|---|---|
Κύκλος Θεματικών Συναντήσεων.docx | Διαχειριστής Ιστότοπου | 18 Kb |
Σελίδα 5 από 17