Ο μετεωρολογικός μας σταθμός

Weather Underground PWS IDRAMA3

Ενημέρωση μαθητών της τελευταίας τάξης ΓΕΛ

Share

σχετικά
Α. με τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο, την επιλογή του δεύτερου μαθήματος γενικής παιδείας και των επιστημονικών πεδίων
Β. με την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το 10% των θέσεων εισακτέων χωρίς νέα εξέταση.


Α. Σύμφωνα με την αριθμ. Φ253/28934/Β6/2006 (ΦΕΚ 391Β΄/30-3-2006) Υπουργική Απόφαση με θέμα «Πρόσβαση των κατόχων απολυτηρίου Ενιαίου Λυκείου ή άλλου τύπου Λυκείου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, υπενθυμίζουμε τα ακόλουθα:
1. α. Tα μαθήματα της τελευταίας τάξης των ημερησίων και εσπερινών Γενικών Λυκείων, στα οποία εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο οι μαθητές όλων των κατευθύνσεων έχουν οριστεί σε έξι (6). Στα ίδια μαθήματα θα εξετασθούν και οι απόφοιτοι οι οποίοι επιθυμούν την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Οι μαθητές και οι απόφοιτοι εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο στα τέσσερα (4) μαθήματα κατεύθυνσης και σε δύο (2) μαθήματα γενικής παιδείας, από τα οποία το ένα (1) είναι υποχρεωτικά η Νεοελληνική Γλώσσα και το άλλο μπορούν να το επιλέξουν μεταξύ των μαθημάτων: Ιστορία του Νεότερου και Σύγχρονου Κόσμου, Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, Βιολογία και Φυσική.
β. Για την επιλογή του δεύτερου μαθήματος γενικής παιδείας που ο υποψήφιος πρόκειται να εξεταστεί σε πανελλαδικό επίπεδο, πρέπει να λάβει υπόψη του τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας κατά επιστημονικό πεδίο καθώς και τα μαθήματα γενικής παιδείας που τα αντικαθιστούν με τους αντίστοιχους συντελεστές βαρύτητας, τα οποία αναφέρονται αναλυτικά στο άρθρο 3 της ως άνω Υπουργικής Απόφασης και συνοπτικά στον Πίνακα 1 που ακολουθεί.
γ. Αν τα επιστημονικά πεδία που προτίθεται να επιλέξει ο υποψήφιος έχουν ως μαθήματα αυξημένης βαρύτητας τα μαθήματα της κατεύθυνσης που εξετάστηκε (π.χ. μαθητής θετικής κατεύθυνσης προτίθεται να επιλέξει 3ο και 4ο επιστημονικό πεδίο, όπου τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας είναι τα μαθήματα της κατεύθυνσής του), τότε ο υποψήφιος αυτός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ως δεύτερο μάθημα γενικής παιδείας οποιοδήποτε από τα τέσσερα επιλεγόμενα μαθήματα γενικής παιδείας.

Στην αντίθετη περίπτωση (π.χ. μαθητής θετικής κατεύθυνσης προτίθεται να επιλέξει το 1ο και 2ο επιστημονικό πεδίο) ο μαθητής αυτός θα πρέπει να επιλέξει ως δεύτερο μάθημα γενικής παιδείας εκείνο από τα τέσσερα επιλεγόμενα, το οποίο μαζί με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας αντικαθιστούν τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του 1ου επιστημονικού πεδίου (που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η Ιστορία Γενικής Παιδείας), όπως φαίνεται από τον παρακάτω πίνακα και αναφέρεται στο ίδιο άρθρο της ως άνω Υπουργικής Απόφασης.

1ο ΕΠ.ΠΕ ΙΟ :
Ανθρωπιστικών,
Νομικών και
Κοινωνικών
Επιστημών
2ο ΕΠ.ΠΕ ΙΟ:
Θετικών
Επιστημών
3ο ΕΠ.ΠΕ ΙΟ:
Επιστημών
Υγείας
4ο ΕΠ.ΠΕ ΙΟ:
Τεχνολογικών
Επιστημών
5ο ΕΠ.ΠΕ ΙΟ:
Επιστημών
Οικονομίας &
ιοίκησης
(1,3) Αρχαία Ελληνικά
(Θεωρητικής)
(1,3) Μαθηματικά
(Θετικής,Τεχν/κής)
(1,3) Βιολογία
(Θετικής)
(1,3) Μαθηματικά
(Θετικής,
Τεχνολογικής)
(1,3)Αρχές
Οικονομικής
Θεωρίας(Ε)
(0,7) Ιστορία
(Θεωρητικής )
(0,7) Φυσική
(Θετικής,Τεχν/κής)
(0,7) Χημεία
(Θετικής)
(0,7) Φυσική
(Θετικής,
Τεχνολογικής)
(0,7) Μαθηματικά &
Στοιχεία Στατιστικής
(ΓΠ)
Μαθήματα Γενικής Παιδείας της Γ΄ Λυκείου που αντικαθιστούν τα παραπάνω μαθήματα αυξημένης βαρύτητας αντίστοιχα κατά επιστημονικό πεδίο για όσους υποψήφιους προέρχονται από κατευθύνσεις διαφορετικές από αυτές στις οποίες ανήκουν τα
μαθήματα αυξημένης βαρύτητας:
(0,9) Νεοελ Γλώσσα
(ΓΠ)
(0,9) Μαθηματικά
&Στοιχεία
Στατιστικής (ΓΠ)
(0,9) Βιολογία
(ΓΠ)
(0,9) Μαθηματικά και
Στοιχεία Στατιστικής
(ΓΠ)
(0,4) Ιστορία (ΓΠ) (0,4) Νεοελληνική
Γλώσσα (ΓΠ)
(0,4)Νεοελ
Γλώσσα (ΓΠ)
(0,4) Νεοελ
Γλώσσα(ΓΠ)
δ. Εφόσον ο υποψήφιος προτίθεται να επιλέξει το 5ο επιστημονικό πεδίο, το δεύτερο μάθημα γενικής παιδείας το οποίο πρέπει να επιλέξει και να εξεταστεί σε πανελλαδικό επίπεδο είναι τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής. Επιπλέον ο υποψήφιος πρέπει να επιλέξει και να εξεταστεί σε πανελλαδικό επίπεδο και στο μάθημα επιλογής Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. Σε αυτή την περίπτωση τα
εξεταζόμενα μαθήματα είναι επτά (7).
Κανένας υποψήφιος δεν μπορεί να δηλώσει το 5ο επιστημονικό πεδίο αν δεν έχει εξεταστεί ή δεν έχει δηλώσει ότι θα εξεταστεί σε πανελλαδικό επίπεδο στα δύο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του πεδίου αυτού. Σε περίπτωση που ο υποψήφιος δηλώσει ότι θα εξεταστεί πανελλαδικά στο μάθημα επιλογής Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, απαραίτητη προϋπόθεση είναι το δεύτερο μάθημα Γενικής Παιδείας, το οποίο δηλώνει ότι θα εξεταστεί πανελλαδικά να είναι υποχρεωτικά το μάθημα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής.
Υπενθυμίζεται ότι όσοι μαθητές έχουν ήδη επιλέξει ως μάθημα επιλογής στο σχολείο τους το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, θα δηλώσουν το Φεβρουάριο με την Αίτηση- ήλωση αν θα το εξεταστούν πανελλαδικά ή όχι. Αν μεν δηλώσουν ότι θα το εξεταστούν πανελλαδικά (άρα έχοντας υποχρεωτικά επιλέξει και το μάθημα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής), τότε θα μπορούν να δηλώσουν και το 5ο επιστημονικό πεδίο. Αντίθετα, αν δεν επιλέξουν να εξεταστούν πανελλαδικά στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, τότε θα το εξεταστούν ενδοσχολικά και δεν θα μπορέσουν να δηλώσουν το 5ο επιστημονικό πεδίο.
2. Οι υποψήφιοι (είτε με το 90% είτε με το 10% των θέσεων εισακτέων), οι οποίοι απέκτησαν ή θα αποκτήσουν τη ΒΕΒΑΙ$ΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ της παραγράφου 13 του άρθρου 1 του Ν2525/1997, όπως συμπληρώθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 1 του Ν2909/2001 και επιθυμούν την εισαγωγή τους σε Σχολές ή Τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μέχρι δύο (2) επιστημονικά πεδία ως εξής:
α. Αν ενδιαφέρονται για σχολές ενός μόνο επιστημονικού πεδίου, τότε έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν οποιοδήποτε από τα πέντε επιστημονικά πεδία αρκεί να έχουν εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο και στα δύο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου ή στα μαθήματα γενικής παιδείας που τα αντικαθιστούν, όπως αυτά φαίνονται στον πίνακα με τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας κατά επιστημονικό πεδίο και αναφέρονται στο άρθρο 3 της ως άνω απόφασης, π.χ. ο υποψήφιος θεωρητικής
κατεύθυνσης μπορεί να δηλώσει το 1ο επιστημονικό πεδίο, αφού τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του πεδίου αυτού είναι μαθήματα της κατεύθυνσης που εξετάστηκε σε εθνικό επίπεδο.
Για να δηλώσει π.χ το 3ο επιστημονικό πεδίο πρέπει να έχει εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο στα δύο μαθήματα γενικής παιδείας που αντικαθιστούν τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του πεδίου αυτού, τα οποία για το 3ο επιστημονικό πεδίο είναι η Βιολογία γενικής παιδείας και η Νεοελληνική Γλώσσα.
ΑΔΑ: Β45Χ9-ΟΚΕ
3
β. Αν επιλέξουν δύο επιστημονικά πεδία, τότε το ένα τουλάχιστον θα έχει ως μαθήματα αυξημένης βαρύτητας τα μαθήματα της κατεύθυνσης στα οποία εξετάστηκαν το σχολικό έτος που απέκτησαν την ανωτέρω Βεβαίωση. Για το δεύτερο επιστημονικό πεδίο που θα επιλέξουν θα πρέπει να έχουν εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο και στα δύο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του επιστημονικού πεδίου, είτε είναι μαθήματα κατεύθυνσης είτε είναι μαθήματα γενικής παιδείας που τα αντικαθιστούν, όπως φαίνεται στον Πίνακα 1 και αναφέρεται στο άρθρο 3 της ως άνω Υπουργικής Απόφασης.
Για παράδειγμα, αν υποψήφιος τεχνολογικής κατεύθυνσης δηλώσει δύο επιστημονικά πεδία εκ των οποίων το ένα είναι το 4ο που έχει ως μαθήματα αυξημένης βαρύτητας τα Μαθηματικά και τη Φυσική, τα οποία είναι μαθήματα τεχνολογικής κατεύθυνσης και το δεύτερο είναι το 1ο πεδίο, τότε ο υποψήφιος αυτός πρέπει να έχει εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο στα μαθήματα γενικής παιδείας «Νεοελληνική Γλώσσα» και «Ιστορία».
Συνημμένα σας στέλνουμε τον Πίνακα 2 στον οποίο αναγράφονται τα εξεταζόμενα μαθήματα και τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας ανά κατεύθυνση και πεδίο με τους αντίστοιχους συντελεστές βαρύτητας, τον οποίο μαζί με την εγκύκλιο αυτή παρακαλούμε να φροντίσετε να αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων κάθε σχολείου.
3. Η επιλογή από τους μαθητές του δεύτερου μαθήματος γενικής παιδείας που επιθυμούν να εξεταστούν σε πανελλαδικό επίπεδο ή του μαθήματος επιλογής «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» που επιθυμούν να εξεταστούν επίσης σε πανελλαδικό επίπεδο γίνεται με ΑΙΤΗΣΗ-ΗΛ$ΣΗ που υποβάλλουν στο Λύκειο το Φεβρουάριο εντός της προθεσμίας που προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές που θα υποβάλουν στο σχολείο τους ΑΙΤΗΣΗ-ΗΛ$ΣΗ στην προθεσμία αυτή θα δηλώσουν:
i) το δεύτερο μάθημα γενικής παιδείας που θα εξεταστούν πανελλαδικά
ii) αν θα εξεταστούν πανελλαδικά και στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
iii) αν θα εξεταστούν σε κάποιο/α από τα ειδικά μαθήματα (ξένες γλώσσες, σχέδια, μουσική)
iv) αν επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τις Στρατιωτικές Σχολές (δεν έχουν δικαίωμα οι υποψήφιοι των
Εσπερινών ΓΕΛ)
v) αν επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
vi) αν επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ).
Οι απόφοιτοι υποβάλλουν επίσης ΑΙΤΗΣΗ?ΗΛ$ΣΗ υποψηφιότητας στο ίδιο χρονικό διάστημα στην οποία θα δηλώνουν επί πλέον και την Κατεύθυνση στα μαθήματα της οποίας επιθυμούν να εξετασθούν.
Η ΑΙΤΗΣΗ?ΗΛ$ΣΗ υποψηφιότητας θα αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας http://www.minedu.gov.gr/exams και θα μπορεί να εκτυπώνεται είτε από το Λύκειο είτε απευθείας από τον ίδιο τον υποψήφιο. Η υποβολή της θα γίνει στο Λύκειο ηλεκτρονικά. Για τον τρόπο και τη διαδικασία υποβολής της θα ενημερωθείτε με νέα εγκύκλιό μας. Υπενθυμίζεται ότι η αίτηση αυτή του υποψηφίου είναι δεσμευτική και δεν αλλάζει σε καμία περίπτωση.
Αν υποψήφιος δεν πάρει μέρος στην εξέταση μαθήματος κατεύθυνσης, γενικής παιδείας ή επιλογής που επέλεξε να εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο, τότε θεωρείται ότι εξετάστηκε στο συγκεκριμένο μάθημα και πήρε γραπτό βαθμό μηδέν (0).
4. Είναι γνωστό ότι δεν ισχύει το βαθμολογικό κριτήριο της βάσης για τη συμμετοχή υποψηφίου στις διαδικασίες επιλογής των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των Τ.Ε.Ι, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης (ΑΣΤΕ).
Για τη συμμετοχή υποψηφίου στις διαδικασίες επιλογής για τα τμήματα, για τα οποία απαιτείται εξέταση σε ειδικό μάθημα παραμένει ως προϋπόθεση η επιτυχία βαθμού στο ειδικό μάθημα ίσου με το μισό τουλάχιστον του μέγιστου δυνατού. Αν απαιτείται εξέταση σε δύο ειδικά μαθήματα, η προϋπόθεση αυτή ισχύει χωριστά για το καθένα από τα εξεταζόμενα ειδικά μαθήματα.
Σε ό, τι αφορά τις διαδικασίες επιλογής για τους υποψηφίους των Ανώτατων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, των Σχολών Υπαξιωματικών των Ενόπλων υνάμεων, της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού, δεν ισχύει το βαθμολογικό κριτήριο της βάσης εξίσου, προϋπόθεση όμως είναι ο υποψήφιος να έχει κριθεί ικανός για τις Σχολές αυτές κατά τις
προκαταρκτικές εξετάσεις που διενεργούνται για το σκοπό αυτό από τις ίδιες τις Σχολές σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Οι σχετικές προκηρύξεις που περιγράφουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τη διαδικασία των προκαταρκτικών εξετάσεων ανακοινώνονται από τα αρμόδια Υπουργεία ώστε οι υποψήφιοι να τις αναζητήσουν προς ενημέρωσή τους.
ΑΔΑ: Β45Χ9-ΟΚΕ
4
Τέλος, σύμφωνα με την με αριθμ. ΕΜ/2/125/13-11-2012 (ΦΕΚ 3010/τ.Β΄/13-11-2012) κοινή Υπουργική Απόφαση, με θέμα: «Καθορισμός αριθμού ιδιωτών που εισάγονται στην Αστυνομική και την Πυροσβεστική Ακαδημία κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2013-2014 και 2014-2015», κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2013-2014 και 2014-2015 στη Σχολή Αστυφυλάκων, στη Σχολή Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας και στην Πυροσβεστική Ακαδημία δεν εισάγονται ιδιώτες. Συγκεκριμένα:
- Οι Αστυνομικές Σχολές (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ): Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας και Αστυφυλάκων δεν θα υπάρχουν στο Μηχανογραφικό Δελτίο του 2013.
- Για τη Σχολή Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ), οι υποψήφιοι ήδη υπηρετούντες Αστυνομικοί θα ενημερωθούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου ημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη για το αν η Σχολή θα δεχτεί υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων του 2013.
- Το Τμήμα Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ) θα δεχτεί υποψηφίους (ήδη Πυρονόμους, Αρχιπυροσβέστες και Πυροσβέστες) των πανελλαδικών εξετάσεων του 2013.
5. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την παράγραφο 12 του άρθρου 59 του Ν. 3966/2011 (ΦΕΚ 118, τ.
Α?), οι μαθητές της τελευταίας τάξης των Ημερήσιων Γενικών Λυκείων μπορούν να αποκτήσουν το απολυτήριο Γενικού Λυκείου χωρίς να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους αποφοίτησής τους και να εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας σε όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα της τελευταίας τάξης του Γενικού Λυκείου σε θέματα που ορίζονται από τον οικείο Σύλλογο ιδασκόντων. Όσοι αποκτούν απολυτήριο Ημερήσιου Γενικού Λυκείου σύμφωνα με τα παραπάνω, μπορούν να αποκτήσουν δικαίωμα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, εφόσον λάβουν μέρος στις γραπτές εξετάσεις των μαθημάτων της τελευταίας τάξης των Ημερήσιων Γενικών Λυκείων που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο, οποιοδήποτε άλλο έτος εκτός από αυτό της αποφοίτησής τους και η Βεβαίωση Πρόσβασης στην περίπτωση αυτή εκδίδεται με βάση μόνο τη γραπτή επίδοσή τους στις εξετάσεις αυτές. Επισημαίνεται ότι την περίοδο που οι υπόλοιποι μαθητές υποβάλουν Αίτηση-ήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις αυτοί οι μαθητές θα υποβάλουν την αντίστοιχη ΗΛ$ΣΗ για ενδοσχολικό απολυτήριο.
Β. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 25 του Ν.3687/2008 (ΦΕΚ159 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με την παρ.14 του άρθρου 59 του Ν.3966/2011 (ΦΕΚ 118 Α΄) και την παρ. 6 του άρθρου 25 του Ν.4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α΄), η διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ποσοστό του 10% των θέσεων εισακτέων χωρίς νέα εξέταση ισχύει μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2013-14. Επομένως, όσοι απέκτησαν ΒΕΒΑΙ$ΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ημερήσιου ΓΕΛ ή ημερήσιου ΕΠΑΛ-ΟΜΑΑ Β΄ τα έτη 2011 και 2012 θα μπορούν να καταθέσουν μηχανογραφικό δελτίο με το ποσοστό θέσεων 10% για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2013-14.
Παρακαλούμε να φροντίσετε ώστε η εγκύκλιος αυτή μαζί με τον συνημμένο Πίνακα 2 να αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων κάθε σχολείου. Παρακαλούμε επίσης για την ενημέρωση όλων των μαθητών της τελευταίας τάξης για το περιεχόμενο της εγκυκλίου σε ειδική ενημερωτική συζήτηση.
Είναι σκόπιμο επίσης και οι μαθητές της προτελευταίας τάξης να ενημερώνονται για το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ώστε πριν την εγγραφή τους στην τελευταία τάξη να είναι γνώστες του συστήματος αυτού.

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ & ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΠΕΙΟ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ
ΠΕΙΑ
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
ΘΕΡΗΤΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ
ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
1ο
ΑΝΘΡΠΙΣΤΙΚΕΣ
ΝΟΜΙΚΕΣ &
ΚΟΙΝΝΙΚΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1,3)
2. ΙΣΤΟΡΙΑ (0,7)
3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ
5. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ)
6. Ελεύθερη Επιλογή (ΓΠ)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
2. ΦΥΣΙΚΗ
3. ΧΗΜΕΙΑ
4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ
5. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) (0,9)
6. Ιστορία (ΓΠ) (0,4)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
2. ΦΥΣΙΚΗ
3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓ-Ν
4. .ΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ-Ν
5. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) (0,9)
6. Ιστορία (ΓΠ) (0,4)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
2. ΦΥΣΙΚΗ
3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ
4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ
5. Νεοελ. Γλώσσα(ΓΠ) (0,9)
6. Ιστορία(ΓΠ) (0,4)
2ο
ΘΕΤΙΚΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
2. ΙΣΤΟΡΙΑ
3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ
5. Μαθηματικά (ΓΠ) (0,9)
6. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ) (0,4)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3)
2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7)
3. ΧΗΜΕΙΑ
4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ
5. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ)
6. Ελεύθερη Επιλογή (ΓΠ)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3)
2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7)
3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓ-Ν
4. .ΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ-Ν
5. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ)
6. Ελεύθερη Επιλογή (ΓΠ)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3)
2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7)
3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ
4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ
5. Νεοελ. Γλώσσα(ΓΠ)
6. Ελεύθερη Επιλογή (ΓΠ)
3ο
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΥΓΕΙΑΣ
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
2. ΙΣΤΟΡΙΑ
3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ
5. Βιολογία (ΓΠ) (0,9)
6. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ) (0,4)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
2. ΦΥΣΙΚΗ
3. ΒΙΟΛΟΓΙΑ (1,3)
4. ΧΗΜΕΙΑ (0,7)
5. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ)
6.Ελεύθερη Επιλογή (ΓΠ)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
2. ΦΥΣΙΚΗ
3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓ-Ν
4. .ΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ-Ν
5. Βιολογία (ΓΠ) (0,9)
6. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) (0,4)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
2. ΦΥΣΙΚΗ
3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ
4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ
5. Βιολογία (ΓΠ) (0,9)
6. Νεοελ.Γλώσσα (ΓΠ) (0,4)
4ο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
2. ΙΣΤΟΡΙΑ
3. ΝΕΟΕΛ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ
5. Μαθηματικά (ΓΠ) (0,9)
6. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ) (0,4)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3)
2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7)
3. ΧΗΜΕΙΑ
4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ
5. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ)
6. Ελεύθερη Επιλογή (ΓΠ)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3)
2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7)
3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓ-Ν
4. .ΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ-Ν
5. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ)
6. Ελεύθερη Επιλογή (ΓΠ)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3)
2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7)
3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ
4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ
5. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ)
6. Ελεύθερη Επιλογή (ΓΠ)
5ο
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ &
ΙΟΙΚΗΣΗΣ
1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
2. ΙΣΤΟΡΙΑ
3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ
5. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ)
6. Οικονομία (Ε) (1,3)
7. Μαθηματικά (ΓΠ) (0,7)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
2. ΦΥΣΙΚΗ
3. ΧΗΜΕΙΑ
4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ
5. Νεοελ. Γλώσσα (ΓΠ)
6. Οικονομία (Ε) (1,3)
7. Μαθηματικά (ΓΠ) (0,7)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
2. ΦΥΣΙΚΗ
3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓ-Ν
4. .ΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ-Ν
5. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ)
6. Οικονομία (Ε) (1,3)
7. Μαθηματικά (ΓΠ) (0,7)
1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
2. ΦΥΣΙΚΗ
3. ΧΗΜΕΙΑ - ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ
4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ
5. Νεοελ Γλώσσα (ΓΠ)
6. Οικονομία (Ε) (1,3)
7. Μαθηματικά (ΓΠ) (0,7)

4ο ΓΕΛ Δράμας

Αθηνάς 30, 66100 Δράμα
Τηλ. 2521048636
Fax. 2521048689
email: mail (παπάκι) 4lyk-dramas (τελεία) dra(τελεία)sch(τελεία)gr

Ομάδα Ρομποτικής

Ομάδα Ρομποτικής
Project Hydrobot

Ομάδα Φυσικής

Ομάδα Φυσικής
Παρά 4ο
Ασφαλές Διαδίκτυο

eTwinning

https://www.etwinning.net/el/pub/index.htm
Τελευταία ενημέρωση:
Τετάρτη 18/12/2024 13:07
Μέσο κοινωνικής δικτύωσης
ΔΙΔΕ Δράμας
www.kioulanis.gr
Πλατάκης Φίλιππος
Παναγιώτης Παζούλης

Σπήλαιο Αγγίτη

Σπήλαιο Αγγίτη
<<  Δεκέμβριος 2024  >>
 Δε  Τρ  Τε  Πε  Πα  Σα  Κυ 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
-->