Ο μετεωρολογικός μας σταθμός

Weather Underground PWS IDRAMA3

Μάθηση μέσω της Τέχνης

Share

Το πρόγραμμα της Μάθησης μέσω της Τέχνης (Artful Thinking) αναπτύχθηκε στο πανεπιστήμιο του Harvard, σε συνεργασία με δημόσια σχολεία. Είναι τμήμα ενός ευρύτερου προγράμματος με στόχο του είναι να αναπτυχθεί ένας τρόπος προσέγγισης της καθημερινής διδασκαλίας στην τάξη μέσω της ενσωμάτωσης της τέχνης.

Ο σκοπός του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιούν τακτικά στην τάξη τις εικαστικές τέχνες και τη μουσική με τρόπους που ενδυναμώνουν τη σκέψη και τη μάθηση των μαθητών.

Δημιουργικές Ερωτήσεις

Με στόχο την εμβάθυνση της σκέψης των μαθητών, την ενθάρρυνσή της περιέργειας και τη δημιουργία κινήτρων αναζήτησης της γνώσης, δημιουργούμε (brainstorming) μια σειρά δώδεκα ερωτήσεων (δημιουργικές ερωτήσεις) σχετικά με ένα έργο τέχνης όπως οι παρακάτω:

  • Γιατί;
  • Ποιοι είναι οι λόγοι;
  • Τι θα γινόταν άν...;
  • Ποιος είναι ο σκοπός...;
  • Πώς θα ήταν διαφορρετικό αν...;
  • Ας υποθέσουμε ότι...
  • Κι αν ξέραμε ότι...;
  • Τι θα άλλαζε άν...;

Ξεχωρίζουμε μια-δυο ερωτήσεις που δείχνουν πιο ενδιαφέρουσες και τις κουβεντιάζουμε για μερικά λεπτά. Κουβεντιάζουμε ποιες νέες ιδέες μας έχουν δημιουργηθεί πάνω στο έργο τέχνης τις οποίες δεν είχαμε νωρίτερα.

Μπορούμε να δουλέψουμε σε μικρές ομάδες, ή με ολόκληρη την τάξη.

Καλή επιτυχία!

4ο ΓΕΛ Δράμας

Αθηνάς 30, 66100 Δράμα
Τηλ. 2521048636
Fax. 2521048689
email: 4lykdram (παπάκι) sch (τελεία) gr

Ομάδα Ρομποτικής

Ομάδα Ρομποτικής
Project Hydrobot

Ομάδα Φυσικής

Ομάδα Φυσικής
Παρά 4ο
100 χρόνια μετά
Ασφαλές Διαδίκτυο
Το blog του 4ου
Τελευταία ενημέρωση:
Δευτέρα 03/08/2020 07:36
ΔΙΔΕ Δράμας
www.kioulanis.gr
Πλατάκης Φίλιππος
Παναγιώτης Παζούλης
ΣΕΠΛΗΔ
100 Χρόνια Ελεύθερη Δράμα
Παρανέστι VFT

Χιονοδρομικό Φαλακρού

Χιονοδρομικό Φαλακρού

Σπήλαιο Αγγίτη

Σπήλαιο Αγγίτη
Δόξα Δράμας

Ονειρούπολη

Ονειρούπολη Δράμας
<<  Αύγουστος 2020  >>
 Δε  Τρ  Τε  Πε  Πα  Σα  Κυ 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
-->