Μαθητές
Ωρα Κώδικα 2014 ? Εκπαιδευτική Εβδομάδα Επιστήμης Υπολογιστών
Η Ώρα του Κώδικα είναι μια εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών διάρκειας μιας ώρας , σχεδιασμένη να απομυθοποιήσει τον κώδικα και να δείξει ότι οποιοσδήποτε μπορεί να μάθει τα βασικά. Κάθε μαθητής θα πρέπει να έχει την ευκαιρία να μάθει την επιστήμη των υπολογιστών. Βοηθά να καλλιεργήσει δεξιότητες επίλυσης, προβλημάτων, λογική και δημιουργικότητα. Ξεκινώντας νωρίς, οι μαθητές θα έχουν ένα θέμελιο για επιτυχία σε οποιαδήποτε σταδιοδρομία του 21ου αιώνα.
Συμμετέχοντας στην Ώρα του Κώδικα, διοργανώνουμε το εργαστήριο "Προγραμματίζοντας τα Lego Mindstorms EV3", την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014, ώρες 6η και 7η. Πληροφορίες, δηλώσεις συμμετοχής: κ. Γιώργος Σκαπέτης.
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού: Ώρα Κώδικα
Στις 11-17 Οκτωβρίου 2014 θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη χρονιά η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού. Εκατομμύρια παιδιά, γονείς, εκπαιδευτικοί, επιχειρηματίες και πολιτικοί ιθύνοντες θα συμμετάσχουν σε μαζικές εκδηλώσεις και θα παρακολουθήσουν μαθήματα για να μάθουν προγραμματισμό και να αποκτήσουν συναφείς δεξιότητες. Η ιδέα είναι να προβληθεί ο προγραμματισμός, να απομυθοποιηθούν οι σχετικές δεξιότητες, και να έρθουν σε επαφή άτομα που έχουν μεγάλη επιθυμία να αποκτήσουν γνώσεις.
Το σχολείο μας, συμμετέχοντας ενεργά στη δράση αυτή, οργανώνει workshop προγραμματισμού για τη Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014:
- Αντικείμενο: φτιάξτε το δικό σας Flappy Bird από την αρχή!
- Ημερομηνία: Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014
- Ώρες: 6η και 7η
- Χώρος: Εργαστήριο Υπολογιστών 1
- Δηλώσεις συμμετοχής: Γ. Σκαπέτης
Θέσεις περιορισμένες. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας
Βράβευση στον 1ο Διαγωνισμό Hydrobots
Άλλη μία βράβευση του σχολείου μας στο πρόγραμμα του ιδρύματος Ευγενίδου, Hydrobots! Συγκεκριμένα ο καθηγητής του σχολείου μας κ. Σκαπέτης Γεώργιος βραβεύτηκε με τη συμμετοχή του στον 1ο Διαγωνισμό Hydrobots στην κατηγορία "Κατασκευάζοντας το όχημα". Οι συμμετέχοντες έπρεπε να δημιουργήσουν ένα οπτικοακουστικό οδηγό που θα παρουσίαζε σύντομα αλλά και περιεκτικά τα βήματα που ακολούθησαν για να κατασκευάσουν το Hydrobot. Ύστερα από αρκετή μελέτη, η ομάδα του ιδρύματος Ευγενίδου σε συνεργασία με εμπειρογνώμονες αξιολόγησε όλες τις προτάσεις που υποβλήθηκαν και ξεχώρισε την εργασία του σχολείου μας ως καλύτερη. Να σημειωθεί ότι η κατηγορία "Κατασκευάζοντας το όχημα" είχε τις περισσότερες συμμετοχές. Δείτε τη βραβευμένη εργασία:
1ος Περιφερειακός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25/6/2014 στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του εκπαιδευτηρίου ΑΧΙΟΝ Ξάνθης, ο Περιφερειακός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στα πλαίσια του 6ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, που έχει για θέμα το Διάστημα για την Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής W.R.O.
Η ομάδα Ρομποτικής του 4ου ΓΕΛ Δράμας συμμετείχε στον διαγωνισμό στην κατηγορία του Λυκείου με δύο ομάδες, αποτελούμενες από τους μαθητές Γαζέτη Άγγελο (Γ΄ Λυκείου), Ζαχαρόπουλο Νικόλαο (Γ΄ Λυκείου), Αρτεμιάδη Μωυσή (Β΄ Λυκείου) και Κρασόπουλο Αθανάσιο (Α΄ Λυκείου), με προπονητή τον καθηγητή Πληροφορικής του σχολείου κ. Σκαπέτη Γεώργιο. Οι μαθητές μας πραγματοποίησαν μια πολύ καλή εμφάνιση και απέκτησαν πολύτιμες εμπειρίες όχι μόνο απαραίτητες για μελλοντικές συμμετοχές σε αντίστοιχους διαγωνισμούς, αλλά και για την αντιμετώπιση καταστάσεων υψηλού ανταγωνισμού και πίεσης.
Η διεύθυνση του σχολείου και ο σύλλογος των καθηγητών συγχαίρει τους μαθητές και τους εύχεται μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον.
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Αμακοίνωση W.R.O. Hellas
Η Κεντρική Οργανωτική Επιτροπή (K.Ο.Ε.) του 6ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής λαμβάνοντας υπόψη το εφετινό επίπεδο δυσκολίας, καθώς επίσης ότι οι Περιφερειακοί Διαγωνισμοί είναι για όλους τους μαθητές ανεξαιρέτως, ανακοινώνει ότι:
Οι περιφερειακές Ο.Ε. έχουν το δικαίωμα να προσαρμόσουν τη διεξαγωγή των τοπικών διαγωνισμών σε όλες τις κατηγορίες ενδεικτικά, ως εξής:
Στην κατηγορία του Δημοτικού, επιτρέπεται μόνο για τους Περιφερειακούς, να μη φέρουν οι ομάδες μηχανισμό ανύψωσης (δηλ. οι κριτές δεν βαθμολογούν τα: «All RocketElements placed Vertically» και «All Rocket Elements placed vertically in the correct order»). Πρακτικά δηλ. με άριστα το 70 δίνονται αρκετά περιθώρια για διαβάθμιση των ομάδων. Στον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό το άριστα παραμένει το 100 (δηλαδή βαθμολογείται κανονικά η χρήση ανυψωτικού μηχανισμού).
Επίσης, στην κατηγορία του γυμνασίου μπορεί να παραμένει ακίνητο το εργοστάσιο και να είναι προκαθορισμένη η θέση των στοιχείων στην πίστα. Τέλος, στην κατηγορία του λυκείου τα χαλασμένα και τα ελαττωματικά πάνελ μπορούν να είναι σε προκαθορισμένες θέσεις ή να μην υφίσταται χρονικό όριο ή να είναι μεγαλύτερο (π.χ 3 λεπτά) ή και τα δύο (προκαθορισμένες θέσεις & μεγαλύτερος χρόνος).
Κατ? εξαίρεση και για τελευταία χρονιά, όλες οι ομάδες έχουν δικαίωμα συμμετοχής στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό.
Περισσότερα Άρθρα...
Σελίδα 13 από 25